فهیم نامه

یادداشتا و هرچی که تو سرمه

اولین ورزش صبحگاهیم!

امروز صبح ساعت 7 پاشدم که اولین ورزش صبحگاهیم رو انجام بدم و کلا تا صورتمو بشورم و... یک ربع طول کشید 

بعد دیدم خانواده خوابن اومدم تو آشپز خونه!!! و چند تا حرکت رفتم:دی

باور کنید سخته گشنت باشه جلوت چیپس باشه تو یخچال کاکائو و بستنی کاکائویی باشه و شما در حال دراز نشست زدن باشید indecision 

من دوتا اپلیکیشن slim NOW و lose weight in 30 days رو دارم وامروز. صبح از دومی استفاده کردم کلی حرکتاشم تغییر دادم! اخه اولیه تمرینات صبحگاهیش بپر بپر داش منم نمیتونستم تو آشپز خونه بپرم چون هم بقیه بیدار میشدن هم به نظرم جالب نبود-_-

جلوی خونمون پارکه خیلی دودل بودم برم راه برم یا نه بلاخره نرفتم :'| بلاخره خواهم رفت

۲ موافق ۰ مخالف

+ ورزش اول صبح خیلی خوبه انرژی کل روز تامین میکنه ^_^ 

 

بله دقیقا^^

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دلم میخواد یه جا باشه که دور از دنیای واقعی چیز میزامو بنویسم :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان