فهیم نامه

یادداشتا و هرچی که تو سرمه

انیمه باحال توکیو غول

امروز فصل اول انیمه توکیو غولو دیدم و میتونم بگم محشرررر بود.

بعد دیدن قسمت آخر فصل یک قشنگ گفتم به خودم که آخر سر بیماری روحیی چیزی میگیرم :دی اما جو بود!!

بکش بکش حسابی داره اگه عاشق خشونتین به دردتون میخوره.

خلاصه ای که از خودم میگم : داستان راجع جامعه ایه که انسان ها و موجوداتی به نام غول ها مه خوراکشون انسانه با هم زندگی میکنن. یه پسر به نام  کانکی با یه دختر آشنا میشه که روزی که باهم میرن بیرون میفهمه غوله و سر یه اتفاقاتی کانکی تبدیل به یه نیمه غول نیمه انسان میشه و باید با زندگیش کنار بیاد. چون نمیخواد با کشتن ادما آدمکش بشه برای این کار میره پیش یه عده غول خوب دیگه تو یه قهوه فروشی و ادامه ماجراااا 

این کانکی جذابمونه : 

بسیار پشیمونم از اینکه زودتر دیدن انیمه رو شروع نکردم و بسیار هم خوشحالم که هنوز دیر نشده ^^

راستی خیلی دلم میخواد قسمت تجربه های کی دراماییمو براش مطلب بزارم که حداقل در آینده که برمیگردم ببینمشون یادم نرفته باشه اما امان از تنبلی:/

 راستی وبلاگی وبسایتی چیزی سراغ دارین قالبای خوشگل بزاره؟ هرجا دیدم رسمی بود. وقتی میبینم اینهمه قالبای خوشگل برای بلاگفا هس و کداشون به بیان نمیخوره ناراحت میشم :(

​​​​

۱ موافق ۰ مخالف

سلام عزیزم 

من که تو دنیای انیمه نیستم ولی بعضی هاشون دیدم و اینم جالب بود والبته ترسناک !

منتظر تجربه کی  درامی  تونم هستیم عزیزم .

من قالب ها مو از وبلاگ های زیر 


http://skylove.ir/

http://erfanwd.blog.ir

بله این واقعا خشنه

مرسیییییی نیلوی عزیزم *----*

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دلم میخواد یه جا باشه که دور از دنیای واقعی چیز میزامو بنویسم :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان