فهیم نامه

یادداشتا و هرچی که تو سرمه

اولین روز دانشگاه

دیروز اولین روز دانشگاه بود

استادا مهربان و خوب بودن و با اینکه دوتا از کلاسا زود تعطیل شد باز هم خسته شدم (شب قبلش دیر خوابیدم)

جزوه اقتصاد خردو با بدترین دستخط ممکن نوشتم به امید اینکه بعدا خوشگل بنویسم!!  

برسیم به بحث مضخرف غذای سلف که یک دونه کوکو بود:// من نمیدونستم وقتی دارم رزرو میکنم کوکو رو باید چند تا بزنم و الان برام عبرت شد

در کل دیروز روز خوبی بود بعد دانشگاه هم دوستمو دیدم و روزم پر از شادی شد *-*

۱ موافق ۰ مخالف

آقا من هنوز کلاس هامون شروع نشده 😐😐😐

نگفتن از کی شروع میشه؟

شروع که شده جلسه معارفه و دانشگاه گردی و استان گردی واسه خودشون راه انداختن 😐

من اینجا دایی هیچی دارم پول خرج میکنم!!!!

چی بگم والا :"| اینم وضع دانشگاه مملکتمون:/

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دلم میخواد یه جا باشه که دور از دنیای واقعی چیز میزامو بنویسم :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان