فهیم نامه

یادداشتا و هرچی که تو سرمه

مافیا

هر شب ساعت هشت شبکه سلامت بازی مافیا رو نشون میده که مجریشم بهنام تشکره. واقعا برنامه خوبیه بعضی وقتا میخندی ، تعجب میکنی عصبانی میشی که ای بابا دارن شهروندی میندازن بیرون !! الان یهویی یاد یه قسمتش افتادم که مافیاعه اکثر اوقاتی ک میخواست حرف بزنه هی می‌گفت من گیجم. من گیج این بازیم (منظورش این بود که نمی‌دونم کی شهرونده کی مافیا) خلاصه هر وقت مافیاها دارن حرف میزننن هی میگم من گیجم یا من گیج این بازیم :دی 

انشاالله شماها هیچوقت گیج زندگی نشین ^___^

۲ موافق ۰ مخالف

یعنی تو تلویزیون مافیا بازی میکنند ؟

اره ده نفره سه تا مافیا یه پزشک یه کارآگاه بقیه هم شهروند 

بهنام تشکری هم مجریه مثلا میگه شب میشه دوستان چشماتونو ببندین و...

وای  چه باحال .....

منم خیلی دوست دارم بازی کنم ولی کسی نیست بیاد باهم بازی کنه :(

هعییی

ببین میتونی با چند نفر رفیق شی تو دانشگاه باهم بازی کنین

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دلم میخواد یه جا باشه که دور از دنیای واقعی چیز میزامو بنویسم :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان