فهیم نامه

یادداشتا و هرچی که تو سرمه

رمان های مضخرفی که مانع میشن:/

اولین رمان از این پی دی افی های اینترنتی عاشقانمو وقتی که کلاس هشتم بودم تو عید خوندم و بعد اون دیگه رسما شروع کردم به خوندن اون رمانا تاااا کلاس دهم یازدهم و فرصت خوندن کلی رمان های نوجوان رو از دست دادم ( خیلی کمتر کردم رمان های نوجوان رو درصورتیکه تا قبلش همش تو کتابخونه بودم در حال قرض گرفتن ) خب الان که نگاه میکنم میبینم درسته که میتونم الان بخونم ولی اون موقع حال و هواش به جور دیگه بود اگر میخوندم.

خلاصه که وقتتونو نذارید پای اینجور رمانا چون فقط بعضیاش واقعا ارزش خوندن رو دارن که احتمالا چاپ میشن و بقیشون صرفا عقده های نویسندس اکثرشون ( مثلا یه رمان بود دختره همه چی تموم چشم رنگی خوشگل که مامان باباش دکتر معروف و استاد دانشگاه معروف بودن یه داداش خوش اخلاق همه چی‌تموم هم داشت خونشون هم حدود دوهزار متر بود که دویست سیصد مترشو داده سرایدارشون و..) 

اگه دیدین نوجوانی داره متمایل میشه سمت این رمانا دوستانه پیشنهاد برید نرن خودشونو توش غرق کنن و چند تا رمان ترجیحا اجتماعی و اینا معرفی کنید و و بگید هرچیزی رو نخونن ارزش نداره!!

۳ موافق ۰ مخالف

 من کلاً اهل رمان خوندن نیستم و این درخواست شمارو که پایی متنتون نوشتید

 فردی را دیدم که دنیال این جور رمان هایی که گفتید وقت تلف کن هست، می‌ره

با یه روش باحال بهش پیشنهاد می دم تا بی خیالشون بشه و بره رمان درست حسابی بخونه

آفرین من از طرف اون شخص ازتون تشکر میکنم خودش اولاش احتمالا متوجه نمیشه چرا اما بعدا پی میبرع و کلی دعاتون میکنه :)

 فقط امیدوارم زودتر به انتخاب اشتباهش پی ببره

ایشالا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دلم میخواد یه جا باشه که دور از دنیای واقعی چیز میزامو بنویسم :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان