فهیم نامه

یادداشتا و هرچی که تو سرمه

بولت ژورنال ایز کامینگ (بات نات سون -_-)

آقا نوشت افزار بسیار گرون شده 😐

امروز رفتم یه دونه روان نویس عادی بخرم (یونی بال هم نبود) ده تومن 

بعد انواع رنگاشم داشت و من به خاطر محدودیت مالیم با حسرت برگشتم -__-

میخوام یه بولت ژورنال درست کنم و دارم کم کم وسایلشو میخرم نمیدونم چرا این تو ذهنمه که حتماااا باید چند رنگ روان نویس و ماژیک پاستیلی و.. داشته باشم. یه دفتر نقطه دار هم که پنجاه -شصت تومنه:/ حالا باید کم کم یه محل ذخیر پول درست کنم برا خودم به نام قلک بولت ژورنال که پولامو برای خرید وسایلش بزارم کنار 😑

پ.ن: امیدوارم عنوان رو غلط ننوشته باشم 

پ.ن ۲: همچنان سخت به دنبال یه سایت دانلود انیمه یا سایتی که حداقل اتک رو گذاشته باشه هستم

۱ موافق ۰ مخالف

قیمت خودکار های  ایرانی به نسبت ارزونه دونه ایی 1500با نوک ریز.یه پکش دیدم 4 یا 5 رنگ بود.

خودکار های کیان؟ یادمه پارسال یه بسته رنگیشو خریدم البته نوکش ریز نبود 

پس بازم میرم چک میکنم 
ممنونم

سلام

برای درست کردن بولت ژورنال لازم نیست حتما روان نویس یا ماژیکای پاستیلی داشته باشی...با مداد رنگی و ماژیک معمولی و یه راپید میشه یه بولت ژورنال قشنگ درست کرد...برای دفترش هم از سایت کرپین (crepin.ir) یا سیب اسکچ میتونی یه دفتر نقطه ای قیمت مناسب بخری...

 

+سایت تک انیمه و بیاتو انیمه هست برای دانلود...که متاسفانه فعلا در دسترس نیستن...فکر نمیکنم الان بشه سایتی برای دانلود انیمه پیدا کرد چون همه جا کتلت شده... :(

سلام وای مرسی نیاز داشتم یکی بهم بگه اینو :) ❤❤❤

هعی :( واقعا بیکار شدم رسما

پرو میوویز امروز من سریال دانلود کرد! انیمه هم داره  

 

ایولللل مرسییی اما پیدا نشد

ببین راهی میگم یکم طولانی  ولی بهش میرسی ....بیا وب من برو تو قسمت پیوندها  بعد لباسکده من و مری  بعد تو پیوند های اون پرمیوویز بزن میاد.....

انیمه هم داره 

پروموویز رفتم اما انیمه ای رو پیدا نکردم راستش


تو لیست کنار صفحه فکر کنم اول انیمه بعد سریال چیتی و ژاپنی و تایلندی و کره ای .....

😞😞😞😞

البته خیلی وقت انیمه جدید نیاورده ....

اون قسمت ته تهش بعد این قسمتایی که گفتی شبکه پخش و فیلم داره:(

اشکال نداره البته سایت نماشا داره انیمه باز باز هم میشه سایتش فعلا
بازم مرسی ❤❤

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دلم میخواد یه جا باشه که دور از دنیای واقعی چیز میزامو بنویسم :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان