فهیم نامه

یادداشتا و هرچی که تو سرمه

انیمه ی سواری در بهار جوانی

یادم رفت راجع این انیمه پست بزارم خیلی وقت پیش تمومش کردم خلاصش رو هم از یکی از پستای قبلیم برمیدارم :

خلاصه انیمه سواری در بهار جوانی: دختر و پسری خجالتی کم حرف در راهنمایی به هم علاقه مند میشن به روز قرار میزارن برن بیرون اتفاقی دختره به یه پسره که بهش گیر داده بوده که با فلانی(پسره) چه نسبتی داری این میگه اه ولم کن به خاطر همینه که از پسرا متنفرم. اون یکی پسره میشنوه شانسی و اون شب قرارشونو نمیره بعد تابستون دختره میفهمه که پسره مدرسشو عوض کرده سال ها بعد تو دبیرستان همو میبینن و بهم میگن که اره من دوست داشتم پسره هم میگه که من تغییر کردم تو هم همینطور این چیزا برا گذشتس و الان نمیتونیم با هم باشیم و..

 

تجربه ی من :

به شدت نیازمند فصل دومی برای این انیمه هستم چون آخرش طوری که میخواستم تموم نشد!

این انیمه رو دوست داشتم فقط این رو مخم بود که جفت دوستا عاشق یکی شده بودن پسره هم که با دست پس میزد با پا پیش میکشد اما همون قسمتای تقریبا رومانتیکش قشنگ بود. من اون یکی پسره تو گروه رو هم خیلی دوسش داشتم بچم خل و چل بود :دی راستش لایو اکشنش رو هم دیدم فقط دختره و همون پسر خله رو دوست داشتم بقیشون به نظرم مسخره بودن آخر لایو اکشنش جوری که من میخواستم تموم شد اما من تند تند آخراشو میزدم جلو -_-

خدایا ساخت فصل دومش را نزدیک بفرما -_-broken heart

 

 

۱ موافق ۰ مخالف

من خیلی وقت سراغ انیمه و کلا انیمیشن و کارتون نرفتم ....نمیدونم چرا علاقه ندارم ...

ولی از داستان این خوشم اومد .....شاید اگر یک روز علاقه به انیمه برگرد اولین  انیمه همین باشه ....

و یه سوال چند قسمتی ؟ 

دوازده قسمته اگه اشتباه نکنم

اخه یهو دیدی دلت رو زد این انیمه ایشالا که اینطوری نشه اما اگه شد لطفا متنفر نشو اتک و توکیو غول رو ببین نظرت خوب میشه 🤕❤

اممم یه سوال

چن سالته؟:|

۱۸ سالمه

عههه پس کنکور دادیD;

اره همین تیر از شر کنکور خلاص شدم 😀

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دلم میخواد یه جا باشه که دور از دنیای واقعی چیز میزامو بنویسم :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان