فهیم نامه

یادداشتا و هرچی که تو سرمه

پنج صبحِ عجیب من

ساعت پنج صبح پاشدم دیدم تلوزیون روشنه شبکه خبر خبر فوری زده که ایران پایگاه آمریکا تو عراقو زد. بابام هم که ترسو -_- هی میگفت سرتونو سمت پنجره نذارید ، صدا اومد نترسید و...

​​​​​​منم که دیشب زود خوابیدم دیگه خوابم نمیبره دارم به این فکر میکنم که کلی آدم صبح از خواب پاشن جای گل و بلبل این خبرو میشنون و از چند ساعت دیگه دوباره جنگ لفظی بین مردم خودمون آغاز میشه :| 

خدایی اولش ترسیدم یکم بعدش اوکی شدم . برم صبحونمو حاضر کنم 😐😂

۱ موافق ۰ مخالف

من حسی ندارم .....

همون طور که در مورد شهید سلیمانی هم حسی نداشتم ......

ملس نگرانم قطعا آمریکا سکوت نمی کنه.....

 

خدا آخر عاقبت هممونو بخیر کنه :/ هر روز از در و دیوار یه چیزی میباره برامون

نه بابا .. اوکیه همه چی..

هیچ غلطی نمیتونه بکنه امریکا!

اگه بخواد جواب بده بدترشو جواب میدیم! همه پایگاهشو نیست و نابود میکنیم
تازه هنوز اولین سیلیمون بود هنوز مونده تا انتقااام!

این جنگ لفظی بین خودمون بیشتر تلفات میده :)) خخخخخ

به خدااااا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دلم میخواد یه جا باشه که دور از دنیای واقعی چیز میزامو بنویسم :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان