فهیم نامه

یادداشتا و هرچی که تو سرمه

فن فیک از بی تی اس

اومدم یه فن فیک بخونم برگام ریخت . یه سری جملات رو که میدیدم یاد دوران احمقانه تینیجری که رمان عاشقانه ایرانی میخوندم افتادم :| به خدا دقیقا یاد همون حال و هوا افتادم. فکر کنم بهتر باشه سختی خوندن فیکای انگلیسی رو به دوش بکشم -__- ولی اگه چیز خوبی (حتی اگه ایرانی بود) میشناسید معرفی کنید لطفا :( (اسمات و خاک بر سری نمیخونم عذاب وجدان میگیرم )

۳ موافق ۰ مخالف

من فیک های خنگولی ویکوک دوست دارم 😍

اونم هر لز گاهی دوستم  رمان ۱۰۰۰ صفحه ای بهم داده  ولی خوب منم مثل تو خوشم نمیاد نخوندم 😁

👌😁 

واقعا آدم چیزی بخونه که ارزش داشته باشه -_-

من کلا فن فیک نمیخونم ندوس:////

کلا رمانای انلاین نمیخونم://

به نظرم خیلی مسخرن :))

جز بعضیاش که خیلی محشر بود همه خیلی تعریف کردن خوندم خوب بود :)

خوب میکنی-_- من اکه میتونستم به دوران کلاس هشتم نهمم برگردم جبوی خودمو میگرفتم رمان آنلاین نخونم


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دلم میخواد یه جا باشه که دور از دنیای واقعی چیز میزامو بنویسم :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان