فهیم نامه

یادداشتا و هرچی که تو سرمه

دلخوشی های کوچک من :)

اجازه بدین خیلی خلاصه عرض کنم خدمتتون :
سه تا لیست سریال کره ای، انیمه و مانگاهام، دوستام، گوشیم، وبلاگم، اکانت جدایی که تو کامپیوتر دارم، وقتی که با دوستای قدیمیم گپ میزنم، وقتی که میبینم خانواده ام سالمن، وقتی با خواهرم راجع وقایع کیپاپ حرف میزنیم، نودل، انواع نوشیدنی های کافئین دار.

طبیعتا دلخوشی ها زیاد تر هستن اما این ها رو میتونم جزو دلخوشی های روزمره دسته بندی کنم.
یه تشکر مخصوص از ساحل عزیز که من رو دعوت کرد ^_^
منم دعوت میکنم از کوثر آقای امیر و موچی و نسترن .اگه شما هم هنوز انجامش ندادید از طرف من دعوتید 😁

۹ موافق ۰ مخالف

خوش های بیشترو بیشتر براتون :))))

شما هم همینطور ♡

دیدن دلخوشی های کوچک، دل بزرگ میخواد و چشم هشیار.. 

دلخوشی هاتون هر روز بیشتر و بیشتر .. 

 

چه حرفتون زیبا بود. دقیقا درسته.

ممنونم و همچنین 😃

مرسی بابت دعوتت^^
خوشی هامون نسبتا مشترک بود:)

خواهش میکنم^_^

😅😅چه جالب 

حال دلت خوش :))

حال دل شما خوش تر ^_^

مرسی بابت دعوت💛

شرکت میکنم حتما!

خواهش میکنم 🥰❤منتظرممم مرسی

ایشالا دلخوشیاتون بیشتر و بیشتر شن

ایشالاااا مرسی و همچنین

دلخوشی های کوچیک زیاده راست میگی. اما سخته توجه بهشون. دیدنشون. باس یاد بگیرم بیشتر ببینمشون.

چالش جالبیه :)

کاملاااا موافقم

منم خیلی براش فکر‌کردم تهشم اینقدر در اومد 😂😂

ممنون از دعوتتون :)

خواه میکنم^_^

چقدرم قشنگ:)

امیدوارم بیشتر و بیشتر بشه برات :)

مچکرممم همچنین^_^

دل حال حاضر هیچ دلخوشی ای ندارم که انجامش بدم!

بهتره به هیچی دلخوش نباشم!

:` *بغل*

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دلم میخواد یه جا باشه که دور از دنیای واقعی چیز میزامو بنویسم :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان