فهیم نامه

یادداشتا و هرچی که تو سرمه

فصل اول انیمه attack on titan

چند دقیقه پیش فصل اول انیمه اتک آن تایتان رو تموم کردم 

اصلا انیمه ای به غایت زیباست به شخصه هیجان و کمی ترس رو تجربه کردم.

وقتی خودمو گذاشتم جای آدمایی که پشت دیوار ها زندگی میکردن و تصور می‌کردم که یه تایتان یهو دیوارو بشکنه بیاد کلی از آدمایی که نمیشناسم رو بخوره تازه منم به سختی راه فرار داشته باشم واقعا ترسیدم !!!

وقتی خودمو گذاشتم جای واحد شناسایی که برگام ریخت قشنگ -___-

دلم میخواد برم همه قسمتای فصل دوم رو دانلود کنم اما میترسم نتم تموم شه چون همین امروز هم بسته خریدم نمیخوام یه روزه تمومش کنم

خلاصه : راجع دورانیه که غول های عظیم الجثه وجود دارن و می‌خوان بشریت رو نابود کنن و مردم پشت سه تا دیوار به نام های ماریا رز و سینا اگه درست گفته باشم تحت یک نظام سلطنتی زندگی میکنن و برای بقا تلاش میکنن 

خلاصه جالبی نگفتم اما ترسیدم اسپویل کنم برای همین همینجا تمومش میکنم

برای دانلود فصل اول روی دانلود فصل اول انیمه اتک آن تایتان کلیک کنید .

 

پ.ن: پست گذاشتن با گوشب واقعا یکی از مضخرف نرین چیزهای دنیاس:/ کلی کار میخوام بکنم برا وبلاگم اما تا اینترنت برای خط تلفنمون درست نشه و با کامپیوتر نیام نمیتونم :/

۲ موافق ۰ مخالف

با هات اسپات، با کامپیوترت بیا خب.. 

بلد نیستم 😶 قبلا یه مودم کوچیک داشتیم سیمکارت میخورد اما خراب شد:(

بعدا نوشت : الان از نت دیدم چطور باید اینکارو بکنم فردا امتحانش میکنم مرسیییییی 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دلم میخواد یه جا باشه که دور از دنیای واقعی چیز میزامو بنویسم :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان