فهیم نامه

یادداشتا و هرچی که تو سرمه

اوضاع شتی این روزا :/

چرا فرهنگ اعتراض رو بلد نیستن بعضی مردم؟ بابا جمع کنید خودتونو با آتیش زدن اموالی که پولش از جیب خودمون میره چیزی درست میشه؟؟!!

همه اینا به کنار اینترنت چرا قطعه هنوز؟؟؟ حس کره شمالی بودن رو دارم که فقط سایتای داخلی رو میتونیم استفاده کنیم:/

کسی جایی رو سراغ داره که نیمه دوم فصل سوم اتک آن تایتان رو دانلود کنم؟ سایت ایرانی ای که فیلتر یا بسته نباشه:(( 

۲ موافق ۰ مخالف

خخخ عجب

 

خوب شد تا وقتی فرصت بود هرچی انیمه و مانگا بود خوندم و دیدم p:

اره سود کردین 😂 

حکومتی که از جیب مردمش دزدی میکنه 

مثل فرزندیه که والدینش رو بکشه 

ده هزار نفری که از تحریمها سود میبرند نمیتوانند یک استادیوم را پر کنند 

ولی با قدرت پول دزدی و مافیا چندتا جوجه بسیجی را به زور میفرستند داخل ورزشگاه یا داخل خیابان تا اختشاش کنند 

مردم عادی اهل این وحشی بازی ها نیستند 

به امید روزی که مثل کره شمالی بشویم ولی بعدش حالتون را جا بیاورند 

والا نمیدونم کیا بودن که وحشی بازی در اوردن اما خدا لعنتشون کنه هم اپنارو هم کسایی که پول ملتو میدزدن

اما اینکه میگین به امید روزی که مثل کره شمالی بشیم یعنی هنوز حالا حالا جا دارید تا به تفکر درست رسیدن:/ ما چه گناهی کردیم که هرچی بدبختیه سرمون میارن بعدش اینترنتمونم قطع میکنن:/ خوبه والا تو روز روشن امنیت اقتصادی و جانی و روانیمون به خطر بیفته از دنیا هم عقب بمونیم:|
حالاچرا حال من باید جا بیاد نمیدونم والا 
بعدم اینکه ملتی هستیم که اعتراض میکنیم دوروز بعدش عادت می‌کنیم که هیچ هرجوریم شده سعی در کلاه گذاشتن به سر هم داریم!! امیدوارم اعتراضات «درست و آدم واری» مردممون به جایی برسه و چیزی که گفتم پیش نیاد

 ای به حال آخرت کسی که از این دزدها حمایت می کنه

من خیلی وقته دیگه اصن کاری با سیاست ندارم دیگه از بعضی بحثها حالم بهم میخوره... ولی... این عزیزی که این بالا برا شما کامنت گذاشته اولش فکر کردم چقدر ساده است (البته "ساده" مودبانه شه) بعد گفتم برم توی وبش ببینم مگه آدمی هم هنوز هست که فکر کنه مثلا بسیجی میره بانک آتیش میزنه، فازش چیه! که فقط یه نگاه به آدرسش بنداین مشخصه چرا این اینترنت قطعه! :/

:/

بخدا آدم نمیدونه چه حسی داشته باشه!

هم اذیتیم از این شرایط نبود اینترنت، هم این نخاله ها هرسوراخی میتونن کرم میریزن!

بیچاره مردم که به اموال خودشون آسیب نمیزنن....

کاملا درست میگید:(

به آدرسش دقت نکرده بودم 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دلم میخواد یه جا باشه که دور از دنیای واقعی چیز میزامو بنویسم :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان