فهیم نامه

یادداشتا و هرچی که تو سرمه

«ب» ی بسم الله D=

سلام به تویی که داری این پستو میخونیwink

من تصمیم دارم تو وبم یه چیزی تو مایه های روزانه نویسی داشته باشم ، از اتفاقاتم بگم و... جون رو کاغذ نمیتونم بنویسم اینجا میگمشون ^^

من یه دختر ۱۹ ساله هستم (الان شاید با خودت بگیی ای بابا یه گودزیلا :| ) که از 18 سالگی به بعدشو میخواد ثبت کنه که بعد ها بیاد دوباره بخوندشون :) (این لبخنده لبخند واقعیه ها)

اگه : 

حوصلت سر رفته

اتفاقی راهت کج شده اینور 

شانسکی دستت خورده 

و هزاران احتمال دیگه (!!!) که باعث شده الان این‌جا باشی و اینو بخونی فقط میخوام بگم مایه مسرت و خوشحالی منه که اینجایی ^^

کله صبح/نصف شب/بامداد/عصر/وسط ظهرت بخیر laughheart

۲۵ موافق ۰ مخالف

دخترى؟راستی سلام

 

سلااام بله دخترم 

منم^^تو وب دوستم دیدم آرمى؟کى دراما؟کى پاپ؟

 

خوشبختم ^^

من عاشق  کی درامام و یک تازه فن اکسو و بی تی اس هم هستم*-*

من،آرمی،،اکسوال،بلینک،اوتاکو،،و لى مین‌ھو/عاشق تھیونگمم

 

*----* به به موفق باشی عزیز امیدوارم از نزدیک اکسو و بی تی اسو ببینی *عر میزند*

عررررررررررررررررر قلبم!~!

 

 

T_T 

سلام عزیزم 

امیدوارم موفق باشی  

 

سلااا ممنونم عزیز شما هم همینطور

سلام دوست عزیز!

تبریک میگم که اومدی و نوشتی(:

و واسه حسابداری هم تبرک میگم.امیدوارم رشته ایی باشه که میخوای(:

شاد باشی

سلام

ممنونم بابت تبریکت^^
ایشالا و همچنین شما ^^

سلام

خوشحالم اومدید بیان

خوش اومدید:)

سلاااام ممنونم :) ❤

روز 18 سالگیت چه حسی داشتی؟

فکر میکردم قراره روز مهم و خاص و خفنی باشه یعنی تو ذهنم ازش یه چیز خیلییی بزرگ و خاص ساخته بودم اما اونطوری نبود-__- الانم دلم برای ۱۷ سالگیم تنگ شده خیلی سن خوبی بود-_- بعد چون تولد ۱۸ سالگیم منتظر نتایج کنکورم بودم شوق و اشتیاق آنچنانی ای برای این نداشتم

ولی در کل ۱۸ سالگی سن مقدسیه برام چون از قبل تصمیم گرفتم که تو خودم تغییر وتحول ایجاد کنم تو این سن ^^

خخخخخ ... :) های بیبی گرل ^_^

سلاااام ^^

موفق باشی عزیزم :)

سلام بر تو که اینقدر بانمکی

سلاام

ببخشید متوجه نشدم تعریف بود با تیکه 😂😂😂 به هر حال بانمکی از خودتونه😁

کار خوبیه تبریک میگم بهت

ممنون

منم خوش حالم که نوشته های تورو میخونم موفق باشی

مرسی🥰

بیو رو خوندم، منم عشق کی دراما، هری پاتر و شرلوک و کتابم *___*

به بهههههه چه عالی^_^

من همونی هستم که دستم خورده! شاید باورت نشه اما تو یه پستی دیدم مسوولین مملکت رو شستین و پهن کردین رو بند رخت، گفتم بیام یه عرض ادبی بکنم، بگم جانا سخن از زبان ما می گویی :)

😂😂✋ حرف دل همه اس دیگه

سلام و درود 

.........................................................................
……………………………………..________
………………………………,.-‘”……………….“~.,
………………………..,.-”……………………………..“-.,
…………………….,/………………………………………..”:,
…………………,?……………………………………………… \,
………………./…………………………………………………..,}
……………../………………………………………………,:``..}
……………/……………………………………………,:”………./
…………..?…..__…………………………………..:`………../
…………./__.(…..“~-,_…………………………,:`………./
………../(_….”~,_……..“~,_…………..(-~-}.,…….._/
……….{.._$;_……”=,_…….“-,_…..../,.…./.~”;/….}
………..((…..*~_…….”=-._……“;,,./`…./”.………../
…,,,___.\`~,……“~.,………………..`…..}.………../
…………(….`=-,,…….`…………………….|…;_,,-”
…………/.`~,……`-………………………….\……/\
………….\`~.*-,……………………………….|,./…..\,__
,,_……….}.>-._\……………………………..|…………..`=~-,
…..`=~-,_\_……`\,……………………………\
……………….`=~-,,.\,………………………….\
…………………………..`:,,………………………`\…………..__
……………………………….`=-,……………….,%`>–==“
…………………………………._\……….._,-%…….`\
……………………………..,<`.._|_,-&“…………….`\

با حرفات رفتم تو فکر ، ک بازم بیام اون ب اصطلاج روزانه نویس‌هات رو بخونم یا نه ! 

نمیدونم شایدم اومدم ! 

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دلم میخواد یه جا باشه که دور از دنیای واقعی چیز میزامو بنویسم :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان