فهیم نامه

یادداشتا و هرچی که تو سرمه

صرفا برای خالی کردن ناراحتیم

حقیقتا نمیخواستم بعد این چند هفته ناله و خبر بدم بنویسم ولی واقعا ناراحت و عصبانی ام. این پست سراسر انرژی منفیه پس لطفا نخونیدش.احتمالا بعدا پاکش کنم.

مامانم علائم کرونا رو داره. اولش سرفه و گلو درد و درد قفسه سینه بود دکتر نرفت که هیچ فکر کرد با ماسکی که دیروز فهنیدم اصلا سه لایه نیست و دستکش پلاستیکی و از خونه بیرون نرفتن دیگه اخر رعایته! پا میشه عذا درست میکنه به همه جا دست میزنه ظرف میشوره!!! (چرا من به جاش اینکارا رو نمیکنم؟ چون نمیداره اصلا!! خودش پا میشه جدیدا غذا هم میاره برام :/ کاری که هیچوقت نمیکرد!) حالا امشب فهمیدم که بویاییشم رفته (از علائم قطعی کرونا) و بازم داره به هنه جا دست میزنه. جالبه اسپند دود میکنه اخه اسپند جلوی کرونا رو میگیره؟؟!! تک سرفه های منم این وسط رسما سرفه کامل شدن حالا دو برابر قبل میترسم و ناراحتم. از همه بدتر اگه خدایی نکرده بابام بگیره چی؟ اون بیماری زمینه ای داره چاقم هست. واقعا نمیدونم چرا یه نفر نباید حرف منطقی تو گوشش بره؟ بابا برو بشین تو اتاق چرا اینقدر منو حرص میدیییی؟؟ 

واقعا نمیدونم چرا من باید همچین خونواده ی غیر منطقی ای داشته باشم. هر چی میگم گوش نمیدن هر چی میگم گوش نمیدن هر چی میگم گوش نمیدن ! شما بدونید اگه خدایی نکرده اتفاقی افتاد این وسط تقصیر کیه.

۶ موافق ۰ مخالف

عزیزم... به مادربزرگی خاله ای کسی بگو که با مامانت صحبت کنه و حرفش برش داشته باشه... ان شاءالله که طوری نیست ولی خب.

راستش چند روز پیش همون اوایل به خالم گفتم. خالم یکی بدتر از مامانمه-_- به بقیه هم نمیتونم بگم در هر حال مامانم بهشون دروغ میگه تهشم من رو بده جلوه میده 

مامان منم اصلا رعایت نمیکرد-____-

ان شاءالله زودتری خوب بشین همتون❤

مرسی 😪❤❤

فقط آرزو میکنم مامانت شرایط رو درک کنه و بتونه کارهای درمان رو انجام بده..
میتونی قبل از این که مامانت بیدار بشه همه کارا رو انجام بدی و یا یه کاری بکنی مامانت دیر بخوابه و مثلا تا ظهر بخوابه و حتی تو ناهار درست کنی..
باید تا میتونی تو کارا رو انجام بدی و به هر بهانه ای نذاری مامانت کاری انجام نده..
فقط امیدوارم حالت خوب بشه زود زود و مامانت یکم درک کنه ماجرا رو (:با این که میدونم سخته

مامانم خوب شدولی اصلا به حرف من گوش نداد-_- یعنی در این حد که مثلا یه روز پاشدم ظرفارو شستم دیدم باز صدای شیر آب میاد نمیدونم دیگه چی مونده بود احتمالا هوا-_- مرسی عزیزم😍

ایشالا حال مامانت خوب میشه

میدونم ناراحتی اما نگران نباش و تاجایی که میتونی کمکش کن

ماهم دعا میکنیم..❤

خیلیی ممنونم 😍😍

قشنگ میفهمم حرص خوردن از دست مامان ادم وقتی برای بار هزارم داری یه چیز منطقی رو میگی و خودش میدونه ولی باز هم میره کار خودش رو میکنه، یعنی چی. من هم دقیقا تو همین حالم.

احتمالا تا آخر عمرمونم تو این حالت باشیم-_-

آخ...

به خدا توکل کن... همه چی درست می‌شه.

ممنون:)

من که کلی رعایت میکردم کل خانواده درگیر شدن شما که خدابه دادت برسه

فعلا سالمیم خداروشکر

امیدوارم حالشون خوب بشه *-* 

مامان منم کرونا گرفت و الان خوب شده . به هیچ وجه نزار مامانت از تختش بلند شه . مهم ترین کاری که باید بکنه استراحته. فقط وفقط استراحت . همین 

مرسی عزیزم. مامان منم خوب شد ولی به هر حال به حرف من گوش نکرد-_-

سلام فهمیه بالاخره اومدی:))
کرونات خوب شد؟اصلا کرونا بود؟حالت خوبه؟

*_*
والا نمیدونم کرونا داشتم یا نه ولی سرفه هام هنوز هستن ولی خوبممم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دلم میخواد یه جا باشه که دور از دنیای واقعی چیز میزامو بنویسم :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان