فهیم نامه

یادداشتا و هرچی که تو سرمه

کار برای اولین بار

دیروز همینطوری به سرم زد برم کانالی که آگهی استخدام روزانه میذاشت رو ببینم توش یه آگهی بود کار تایپ بود، تو یه نرم افزاری اون میخونه ما تایپ باید بکنیم گویا از صدا سیما (چیزی تو عکس پروفایلش نوشته بود) میگیرن فایلارو. خلاصه من رفتم پی وی اون شخص و شرایطشو فرستاد گفت 20 تومن هم باید پرداخت کنید برااکانت یا همچین چیزی. منم شنیده بودم برای کار های تایپ بعضی افراد 35 تومن میگیرن و بعد سر طرف رو کلاه میذارن یکم شک داشتم بعد با خودم گفتم حالا بذار ببینیم چی میشه. خلاصه دیروز واریز کردم و فایل کاری که باید انجام بدم و یه نمونه کار رو برام فرستاد.

دوتا کار داشت یکی همین صوتی به تایپ یکی هم تایپ کتاب صوتی که من اولی رو انتخاب کردم. هر 5 ساعت اگه بدون غلط باشه 200 تومن. یه سری قواعد مثل کسره در بعضی کلمات و نیم فاصله و.. هم باید رعایت بشه. 6 روز هم وقته. حالا من از صبح شروع کردم ولی گیج میشم کجاها کسره و.. بذارم کجاها نذارم:| به این نتیجه رسیدم که اینهمه زحمت بکشم تازه اگه درست بود 200 بگیرم (که شونصد درصد قرار نیست این کار اول بدون غلط باشه-_-) و این زندگی چقدر سخته frown

تو این هیری ویری باید درس اصول 2 فصل 16 رو سریع ببینم از ال ام اس چون برای ترم جدید قراه پاک کنن درسا رو. یعنی تا تو تنگنا قرار نگیرم به خودم نمیام فرقیم نداره چقدر دفعه قبلش به خودم بد و بیراه گفته باشم!

بگذریم... تولد دوستم نزدیکه و نمیدونم براش چی بخرم! پارسال براش از این 365 notes jar درست کردم البته 365 تا جا نشد کمتر بود و یه کتاب حالا امسال نمیدونم چیکار کنم و وقتی هم ندارم-_- تو پینترست دنبال ایده گشتم..عجب چیزای خوشگلی داشت! مثلا دختره یه جعبه برداشته بود رو درش عکساشونو چسبونده بود روی جعبه ها یه چیزایی نوشته بود بازش که میکردی یه لباس بود زیرش پررررر خوراکی! خیلی جذاب بود. الان داشتم کانال های ریو شاپ و پچ مود رو چک میکرردم. چیزای خوشگلی دارنا ولی خیلیاشون حس میکنم به استایل دوستم نمیخورن. یه فکری هم زد به سرم: شکلات درست کنمD: حس این دخترای تو انیمه ها بهم دست داد که برای کراششون کیک و شکلات درست میکنن:|

۵ موافق ۰ مخالف

Mituni az kanalaye dokhtaroone ide begiri

Mesle chnl

Teenager style

Luxury bash

Dokhtaroone

مرسی 😅 کانالاشون عمومی هستن؟‌یعنی سرچ کنم پیدا میشن؟

بالاخره پول درآرودن سختی های خودشو دارهD:
اووووه از تولد نگو که دلم خونه._.برای سالگرد دوستشمون نمیدونم چی بخرم برای دوستم و دو هفته دیگشت(قرار گذاشتیم یه روز خاص به مناسبت دوستیمون بهم کادو بدیم)آره تو پینترست خیلی چیزهای خوشگل و نازی هست..ولی خوب مشکل اینجاست مجبورم کادوشو براش پست کنم و باید اینترنتی بخرمش._.

واقعا سخته 😂 

آخییی چه ایده ی کیوتی 🤩 اون ایده های پینترست بیشتر به درد مناسب دوستی میخورن 😆

خدا صبرت بده خواهر کادو خریدن خیلیییییییییییییی سخته 😂🤦🏻‍♀️

من برا خودم میخوام یه جفت کفش بخرم یه روز کامل وقت میبره حالا فک کن بخوای برا یکی دیگه خرید کنی 😱😱

دقیقاااا 😑💔 برا یکی دیگه شونصد برابر آدم حساسیت به خرج میده

الان دارم نگاه میکنم کامنتمو میبینم چقد غلط املایی دارم._.ببخشید

نه بابا راحت باش 😂❤

از حریربانو کمک بگیر، ایشون ویراستار هستن. :)

مرسی :)

یه مدت تایپیستا خوب پول در میاوردن. رمان، مقاله، حروف چینی مجله و تایپ پایان نامه! اصن یه طوری شده بود طرف میگفت من تایپیستم کلاس خاصی داشت برا خودش. الان همه چی مُرده. خشک شده. دیگه در نمیاد. من خودم یه بار به یکیشون سفارش کار دادم؛ بنده خدا میگفت انقدر کار سرم ریخته که حتی نمیتونم با شما حرف بزنم. معلوم بود مثه چی داره تایپ میکنه و پول در میاره! الان دیگه "شغل" هم به حساب نمیاد.

آره:(( از بس خرجا بالا رفته اید ده برابر قبل کار کنن
من خودم همین امروز صبح به طرف پیام دادم استعفا دادم-__- ازمون کار تایپ عادی نمیخواستن نشانه گذاری و کسره اضافه و.. هم باید میذاشتیم عملا حمالی میخواستن ازمون!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دلم میخواد یه جا باشه که دور از دنیای واقعی چیز میزامو بنویسم :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان