فهیم نامه

یادداشتا و هرچی که تو سرمه

*جمع کردن تار عنکبوت ها*

سلاااام. حالتون چطوره؟ ^^ به شدت دلم برای اینجا و شما تنگ شده بود. آخرین بار با کلی انرژی منفی اومدم و رفتم و الان پیاماتونو دیدم و واقعا خیلی ممنونم ازتونheart مامانم خوب شد، هفته دوم رفت دکتر و دکتر براش اسکن ریه نوشت و خداروشکر ریه اش درگیر نشده بود. برای منم اسکن نوشته بود دکتر (بدون معاینه-_-) و منم اوکی بودم ولی قشنگ یک ماهی هست سرفه میکنم احتمالا حساسیتی چیزیه.

این حدودا یک ماه رو در تنبلی به سر بردم و دیگه امروز طاقتم تموم شد و اومدم. احتمالا بیشتر از 50 تا ستاره اون بالا روشنه و خیلی ذوق دارم که وباتونو بخونم.

 

چه خبرا؟ در چه حالید؟

۸ موافق ۰ مخالف

الهی‌شکر و صدهزار مرتبه شکر که حال‌تون خوبه. :)

هِــــی، می‌گذره؛ نفسی می‌آد، نفسی می‌ره...

ممنون ^^
امیدوارم سالم و سلامت باشید.

سلااااااام خوبی؟
چقدر خوب که هر دوتون حالتون خوبه^^
دلم برات تنگ شده بود:))
خبری نیست:))
 

سلاااااااااام خوب خوبم تو خوبی؟ منم همینطور خیلی زیاد TT
مرسی عزیزم:) انرژی مثبتاتون رسید به ما *ایموجی های چشم قلبی فراواان*

سلام سلام

چقد خوب که حالتون خوبه

خیلی خوشحال شدم :)

:) 

سلام سلاممم. ممنونم ^^
اومدم دیدم رفتین:((

من به این سادگیا از بیان دل نمیکنم، چن روز دیگه باز میکنم :) 

بیان چه خوشبخته که یه کاربر مثل شماره پس..منتظریم:)

مرسی عزیزم ^^

/^^\

سلام

نگران شدم...شکر خدا که حالتون خوبه

:)

سلام. ببخشید اگه باعث نگرانی شدم TT و واقعا ممنونم ❤❤

عزیزی :)

😍😍😍

خب خداروشکر که خوبید😍❤

مرسییی^_^❤

سلام ^_^ 

همیشه به خوشی ❤

سلاام همچنین^_^😍

چه خوب که حالتون بهتره =]

مرسی😍😍

سلام

پس بخیر گذشته 😪

خداروشکر

سلامم بله ممنونم ^_^

سلام.سلام.سلام.

خوب شد که حالتان خوبه.

خوب هستیم.

سلااام ممنونم ^_^

خداروشکر همیشه خوب بمونید.

چه خوب که مامان خوبن❤

ممنونم عزیزم

سلامتی:)

شما خوبی؟ 

فکر کنم دوباره باید تارهای عنکبوت رو جمع کنین :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دلم میخواد یه جا باشه که دور از دنیای واقعی چیز میزامو بنویسم :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان