فهیم نامه

یادداشتا و هرچی که تو سرمه

عمر به اصطلاح کارم زیاد نبود!

دو ساعت نشده که به طرف پیام دادم گفتم میخوام استعفا بدم و نمیتونم انجامش بدم. دلیلشم اینه که اومدن پنج ساعت (نمیدونم اصلا 5 ساعت هست یا چقدره، در اصل تو اون برنامه 5000 ص هست که اومدن اون 5 ساعتو تجزیه کردن به واحد های ثانیه ای از رادیو هم هست) بعد مثلا 6 ثانیه رو باید گاهی سه چهار بار بشنوم ببینم چطور میگه که محاوره ای و دقیقا عین خودش تایپ کنم در کنارش نیم فاصله کسره اضافه و نشانه گذاری انجام بدم! نمیتونستم تو شیش روز تمومش کنم تازه بر فرض تمومش میکردم معلوم نبود از نظر اونا کامل هست که پول بدن یا نه:| ولش کردم. ترجیح میدم مهارتامو زیاد کنم تا اینکه یه کار مسخره و عملا حمالی رو انجام بدم!

از این بگذریم. گفته بودم باید فصل آخر اصول دو رو گوش بدم؟ دیروز داشتم این کار تایپه رو انجام میدادم که به دلشوره افتادم که نکنه همین روزا پاک کنن فایلارو! سریع رفتم تو نت بگردم ببینم چطور وقتی فقط یه لینک داریم (که با اون لینکه فقط میشه آنلاین کلاس ضبط شده رو دید و نمیشه دانلودش کرد) دانلود کنیم فایل رو. یه وبی (اینجا) پیدا کردم که گفته بود به آخر لینکتون فلان چیزو اضافه کنید دانلود کنید و من امتحان کردم و شد! خیلی خوشحال شدم! حالا صبح پیام گذاشتن که پایان ساعت اداری امروز فایلا و.. رو پاک میکنن. خطر از بیخ گوشم گذشت!

۵ موافق ۰ مخالف

چهخوب که دان شد :)

آره باری از رو دوشم برداشته شد انگار!

از نظرم یه زمان که وقت این کارو داشتین دوباره انجامش بدید چون تجربه قشنگیه البته از سختی هاش بگذریم

قشنگ نیس واقعا جدی میگم-__-

مثل این که زیادی بهتون سخت گذشته

آره 😂😂 راستی راحت باش چرا رسمی حرف میزنی؟😅

هممم نمیدونم میدونی وقتی آدمای بزرگتر از خودمو میبینم رسمی حرف میزنم بعد با خودم میگم رسمی حرف بزنم نزنم؟ شاید خوشش نیاد و اینا😅

عاو😁 با من راحت باش 😁

راستی پرسیدم برات :)
گفتن اون سایته بسته.

ولی داییم اینو پیشنهاد داد :

 

 

مرسییی 🥺🥺لطف کردی ❤

تست کنه با کامپیوتر این رو اجازه می‌ده رایگان انجام بدی یا نه.
https://www.codecademy.com/learn/learn-html

ولی اچتمل خیلی ساده‌ست. قرار نیست همه‌ی تگ‌هاش رو حفظ کنه. بعدش نوبت CSS و Javascript عه که باشه به موقعش. ولی همین‌که شروع کنه یادگیری CSS بازم توش اچتمل یاد می‌گیره خودبه‌خودی. خیلی روی اچتمل در شروع وقت نگذاره و فقط بفهمه چی‌ه و چه شکلی‌ه.

اگر از سایت بالا خوشش نیومد، می‌تونه یکی این‌ها رو گوگل کنه با آموزشی که خوشش میاد پیش بره. چه متنی چه ویدیویی:
where to learn html
html course
web development course


بعد گفت نمیتونم با خودش حرف بزنم?
اگه میخوای که بگو یک جوری وصلتون کنم

واقعا ممنونم 😍😍😍😍 

اگه امکانش هست لطف میکنی؟ 

تایپیست هستید؟

نه ☹

اتفاقا یکی از دوستام همین مشکل رو مطرح کرده بود. ممنون از این لینکی که فرستادی. بوک‌مارکش کردم ؛)

اولشم نمیگن که همچین کاریه آدم فکز میکنه تایپ عادیه 😑

خواهش میکنم😃

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دلم میخواد یه جا باشه که دور از دنیای واقعی چیز میزامو بنویسم :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان