فهیم نامه

یادداشتا و هرچی که تو سرمه

بی عنوان :(

سلام سلام حالتون چطوره؟ 

همیشه فکر میکردن یه چیزی از من کمه تو این وب بعد فهمیدم که نگفتم طرفدار دو آتیشه ی هری پاتر و شرلوکم -_-اصلا انگار بخش مهمی از هویتمو ذکر نکرده بودم !

چیکارا میکنید این روزا؟ درس میخونین؟ من درسای دانشگاهمو جز زبانشو ول کردم و خیلی نگرانم چون رو هم تلنبار شدن و از ترسم نمیتونم برم سمتشون 🤕 از طرفی تکالیف کلاس زبان آلمانیم هم موندن و با این همه کار من هنوز نمیتونم از گوشی دل بکنم 

امیدوارم قرنطینه رو بر ندارن جون همینجوریشم مردم نزده میرقصن !! واقعا موندم چرا (جز اونایی که مجبورن برن سر کار ، اصلا منظورم اونا نیستن ) . 

استاد ریاضیمون بعد دوماه تشریف فرما شدن :/ خدا این ترمو بخیر بگذرونه ! شما فکر کنید کتاب خریدم ۲۰ اما ۲۹ تومن پول اسنپ باکسش شده بود که طرف بفرسته برام !!! 

راستیی من جدیدا تو سایت جادوگران ثبت نام کردم ^^ از روزی که به ایفای نقش و گروهبندیش جواب دادم شونصد بار سر زدم به سایت از ذوقم برای چک کردن جواب و توی هافلپاف افتادم 🥰💛 منتظرم شخصیتم تایید بشه تا رسما شروع کنم فعالیتمو . 

همینجا صحبتامو تموم میکنم چون ته کشیدن :(

۱ موافق ۰ مخالف

منم توی ویزاردینگ ورلد ثبت نام کردم، افتادم توی گریفندور*-*

ببینم مگه باید جایی تایید بشه؟؟ وقتی آزمون کلاه گروهبندی تموم شد نامه جی کی رولینگ اومد ولی یادم نمیاد گفته باشه باید تایید بشه!!!

نه نه من سایت جادوگران رو میگم : jadoogaran.org 

تو ویزاردینگ ورلد منم تست دادم هافلپاف افتادم اینجا تو سایت جادوگران هن هافلپاف 😆

آها

من تو این سایته پیدا نکردم چطوری گروهبندی میکنه؟؟؟!!

اول از تصاویر کارگاه نمایشنانه نویسی یه تصویر انتخاب میکنی بهد تو خود کارگاه نمایشنامه نویسی یه داستان راجعش مینویسی بعد که تایید شد میری تاپیک سال اولیا از این طرف ، برای کلاه گروهبندی از خودت و خصوصیاتت و گروه های مورد علاقت میگی اونا هم گروهبندیت میکنن ^^

آها❤️️❤️️ مرسی((=

فدات 

من یه سوال دارم

الان معرفی شخصیتو می خوام بزنم، باید شناسه مو عوض کنم؟

آخه نمیشه شناسه رو عوض کرد:(

سلام عزیزم نه اینطوری نیست که حتماااا چون شماستو عوض نکردی نمیشه معرفی شخصیت بزنی 

برو معرفی شخصیتتو بزن بعد یه بلیت بفرست بگو میخوای شناست رو عوض کنی شناسه ی مورد نظرتم بفرس براشون بعد پیگیری میکنن
منم همینکارو کردم

عه آهان دستت درد نکنه(=

🥰💜

لنتیییییی منممممم

شرلوککک لنتیییییییییییییی

عررررررررررر چرا زودتر نگفتی!!!!!!!

غرر بندیکت خییییییلی خوبه :((

ننهههههههه

واقعا چطور یادم رفتتتت اولین فندومی که واردش شدم شرلوک بوددد 

خیلییی مرتیکه جذاب ⁦
⁦༎ຶ‿༎ຶ⁩

من خیلی قبل ترا ثبت نام کرده بودم الان یادم نمیاد نام و رمزمو!

عخی:(

واقعا؟‌چه باحال^^ 

کنم چند سال پیش اولین بار که ثبت نام کرده بودم اسلیترین افتادم حالا هافلی شدم^^

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دلم میخواد یه جا باشه که دور از دنیای واقعی چیز میزامو بنویسم :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان