فهیم نامه

یادداشتا و هرچی که تو سرمه

خواب شیرین

بچه ها دیشب خواب دیدم مامانم اجازه داده گربه بگیریم و یه گربه رو به سرپرستی قبول کردیم که اسمش‌ تامی بود 😍 حیف که خواب بود صد حیف :( امروز به مامانم گفتم گربه به سرپرستی بگیریم هرچی اصرار کردن فایده نداشت ! همش مثل خل و چلا هر جای خونمونو که میبینم تصور میکنم که الان اگه گربه داشتم اینجا چطور اش میکرد یا راه میرفت 🤕

۲ موافق ۰ مخالف

چه کاریه آخه :دی

😅😅

اوخی:)))

ولی نجسه مریضی میاره-_-

گربه نجس نیست

هس متاسفانه..

نیست ، سگ و خوک هستن

اون موقع که کامنت اولمو دادم داشتم قبلش دینی میخوندم زده بود نجسه

حالا بیخی مهم نیس خیلی..

🤔🤔 عجیبه

آخی*-*

من خیلی دوست دارم یه اسب داشته باشم، البته نه تو خونه هاXD کلا دوسش دارم

 

ایشالا به آرزوت برسی.

میگم حیوون خونگی ها اذیت میشن ولی:(

من از اسب یکم میترسم حس‌میکنم مثل شترا اگه کینه به دل بگیرن بدبخت شیم :دی 

دقیقا اینی کهگفتی چیزیه که هر وقت به فکرم میرسه سریع حواسمو پرت میکنم

من یه خرگوش دارم  اسمش جینا ست 

گذاشتیمش تو حیاط ولی همش میخواد بیاد تو خونه =\

خرگوش هم رفتاراش مثل گربه هست همش میخواد بره زیر ماشین 

موهاش هم خیلی میریزه 

از نظر من گربه نخر چون بعد بهش وابسته میشی 

من الان خیلی به خرگوشم  وابسته شدم یه بار رفته بود تو ماشین بعد گم شده بود نزدیک بود خودمو بکشم ولی خدا رو شکر پیدا شد =)

الهییی عزیزم^^ وای به بار داشتم از دانشگاه برمیگشتم تو خیابون آقاعه خرگوش میفروخت یه خانومه داشت نازش میکرد یکیشونو بعد گذاشتش زمین یهو دیدیم یه خرگوش دیگه تالاپی یه وری افتاد بعد آقاعه به خانومه گفت منظورش اینه که منم ناز کن *صافت شدن* 

اره وابستگیش فکر کنم بخش منفی این قضیه باشه :( باید از دور تو خیابون گربه ببیتم -_-

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دلم میخواد یه جا باشه که دور از دنیای واقعی چیز میزامو بنویسم :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان