فهیم نامه

یادداشتا و هرچی که تو سرمه

روزمرگی‌ دیروز

حالتون چطوره دوستان؟ در چه حالید؟ چیکارا میکنید این روزا؟ 

دیروز نزدیکای ۴ از خواب پاشدم دیگه خوابم نبرد برای همین یکم تو نت و... چرخیدم و بعد چند تا رسپی سرچ کردم. دیدم صبح زوده بذار یه حالی به خودم بدم و امروز صبحونه یه چیز متفاوت بخورم ولی چون تنبلیم میومد سعی کردم از چیزای سخت بگذرم و دنبال یه چیز ساده ولی خوشمزه باشم مثلا انواع نیمرو و املت 😂 یه نیمروی ساده دیدم: اول پیاز رو سرخ کنید بعد هم تو یه طرف چند تا تخم مرغ و ادویه بریزید و هم بزنید بعد به پیازا اضافش کنید. خب ساده بود اما مشکل این بود که بلد نبودم نگینی خورد کنم پس چند تا کلیپ تو اپارات دیدم و شروع کردم!چشمام بسی سوخت و پیازامم عین اون کلیپای آشپزی نشد ولی در حد قابل قبولی بود. به تخم مرغا هم آویشن و فلفل سیاه و نمک و زرچوبه( نمیدونم چرا زرچوبه ریختم! وفتی داشتم هم میزدم یادم افتاد که چرا زدم ولی بدمزه نشد) و به قاشق غذا خوری شیر ریختم. وقتی قاطی گردم آخرش سر یکمم پنیر گلپایگان ریختم 😍 آخر کار بازم همون پنیر رو روش ریختم و جاتون خالیییی اصلا عالی بود! اکثر خوشمزگیش به پیاز و پنیر بود به نظرم ولی واقعا عالی بود. این پیاز اشک آدم رو در میاره ولی خیلی خوشمزس 😂😑 

بعد هم عود روشن کردم. نمیدونم گفته بودم یا نه ولی از دیجی کالا عود سفارش دادم چون اولین بارم بود بر اساس نظرات مردم خریدم و الحق که خوشبو و ملایمه. حتی مامانم که همیشه میگه بو راه نندازی من سرم درد میگیره هم تایید کرد که خوشبوئه! عطرش جنگل های بارانیه و بوی سوختن کاج هاست البته من نمیدونم اون بو چطوریه و این همونه یا نه ولی تند و تیز نیست و تا تموم بشه هم حدود یک ساعت روشن میمونه. خودم نمیدونم چطو خاموشش کنم وگرنه کلش رو روشن نمیذاشتم 😂 

۰ موافق ۰ مخالف
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دلم میخواد یه جا باشه که دور از دنیای واقعی چیز میزامو بنویسم :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان