فهیم نامه

یادداشتا و هرچی که تو سرمه

همینطوری برای اینکه نخوابم!

ساعت داره به زمانی که میخوابیدم تا نزدیکای شب نزدیک میشه گفتم بیام یه پست بذارم حواسم پرت شه! 

دیروز (البته به زمان کره هنوز ۲۴ ساعت نشده و امروز هم تا هفت ونیم عصر تو دایره ۲۴ ساعت تولد نامجونه) تولد نامجون بود. فرض کن تو یه کمپانی که دراما و رسوایی(!) داشته و ورشکسته و کوچیکه لیدر یه گروه باشی. همه بگن شما نمیتونید چون کمپانیتون اله و بله، تو بعضی موزیک شو ها نتونید شرکت کنید، خودت عینک بزنی به خاطر اینکه اعتماد به نفس نداشتی بعد با گروهت به تلاشت ادامه بدی، معجزتو نشون بدی و کم کم به بهترین بوی بند تبدیل بشید! یه بار قدیما با بغض گفت بهتون نشون میدم و هی اون تونستTT کاش هممون کیم نامجون زندگیمون بتونیم باشیم! 

۹ قسمت از برنامه stray kids 2017 رو دیدم. این برنامه قبل دبیوشونه اینطوریه که قسمت اول دو گروه دخترا و پسرای جی وای پی یه مسابقه میدن و خود جی وای پارک باید انتخاب کنه اونم گرکه پسرا رو انتخاب میکنه. حالا بهشون ماموریت های مختلف میده تا ببینه جقدر برای دبیو آمادن. البته من که الان میدونم دبیو کردن همشون ولی بازم نمیتونم قسمت آخر رو ببینم 😂 اینقدر دلم میخواد stay بشم اما استن کردن یه گروه الکی نیست که کلی باید وقت بذاری برا همین دو دلم. وای حتی اگه استی نشم یه طرفدار عادیشون قطعااا خواهم بود. اصلا میدونید لیدر ها خیلی زحمت میکشن برای گروه هم الان بنگ چان که لیدر استری کیدزه رو میبینم هم نامجون. هم حواست به خودت باید باشه هم اعضای گروهت. بلاخره اسم لیدر که رو یکی باشه آدم بهش تکیه میکنه. حالا راجع لیدر گفتم ولی طبیعتا کل اعضا کلی زحمت میکشن چه کمپانی های بزرگ چه کوچیک بعد بعضی کوچک مغز ها هستن که اونارو مسخره میکنن یا میگن استعداد ندارن! اگه استعدادشو نداشت میومد تو این صنعت؟ 

حالا به جز کیپاپی ها کسایی که اونا رو استن میکنن هم مورد اذیت و آزار لوکالا قرار دارن! نمونش تو ایران تو همین توییتر یا اینستا همیشه کسایی هستن که میگن اینا که شبیه دختران، اینا آرایش میکنن اینا فلانن(کلمه اش زشته ترجیح میدم ننویسم شانس ندارم وبمو حذف میکنن😂)چرا طرفدارشونی چرا الی چرا بلی؟-_- بله دوستان خیلیاشونم فاز روشنفکری دارن این بیشتر آدمو عصبی میکنه:/ 

چرا یهو به سمت غرغر رفتم؟ قرار نبود اینطوری شه قرار بود تولد نامجونو تبریک بگم تهشم بگم از استری کیدز خیلی خوشم میاد!

 

۴ موافق ۰ مخالف
اره این کامنتای منفی علاوه بر تویتر و فضای مجازی از سمت پدر و مادرای ماهم میاد البته بعضیاشون مثل مامان بابای من که کلی حرف بهم میزنم چون کیپاپرم واقعا بعضی از مردم ما هنوز تو جهان سوم گیر کردن و این چیزا رو نمیتونن درک کنن به امید روزی که همه با ما کیپاپرا و کیپاپ کنار بیان و تولد لیدر عزیزمون هم مبارک

آره از در و دیوار میریزه :`| 

اون روز دور نیست، ایشالاااا

اصلاً هم عبارت «ترنس‌سکشوال» ترس نداره، الآن دارن ازش توی دروس روان‌شناسی و پزشکی استفاده می‌کنن. ولی خب این عبارت با مفهوم «دوجنسیتی-بای‌سکشوال» زمین تا آسمون فرق داره. (بخوای می‌تونم توضیح بدم، چون توی عامه معنی این دوتا بد جا افتاده.)

به نظرم درباره این‌جور مفاهیم باید بحث بشه، یک‌سری از مشکلات جامعه مربوط به همین قضیه‌ست که در این باب مسائل بحث و گفتگو نمی‌شه...

نه فکر کردین من کلمه ترنس سکشوال یا بای سکشوال رو مشکل دارم باهاش؟ اون کلمه ی فلان که میگم یه فحش بده که بعصی ایرانیا به مردم کره ای و چینی میگن. 

در مورد اینی که گفتین، بله البته به خیلی ها دیگه نمیشه امید داشت. باید امید داشت که نسل جدید بخواد با اگاهای به اینا پیش بره

واقعا نامجون رو میتونیم از هر لحاظ الگو برامون باشه..

من الان دارن یه برنامه میبینم به اسم آیلند..۲۳ نفر هستند و فقط ۷ نفرشون دبیو میکنن..

تا الان ۹ نفر باقی موندن..هر قسمت یه عالمه برای هر کدومشون گریه میکنم..خیلی بهشون سخت میگذره..خیلی دارن تلاش میکنن..و یکی از چیزهایی کهاز همه بیشتر قلبمو فشار میده اینه که خیلی کوچولو هستن..چهارده پونزده سالشونه و اینقد روشون فشاره..هر قسمت همشون یه عالمه گریه میکنن..از بس روشون فشاره..دیروز یکی دیگشون حذف شد..خیلی گریه کردن براش..خیلی دوستداشتنی بود..

آره دقیقا. اینایی که هیت میدن الکی دلم میخواد بدونم اصلا میدونن دارن به کی هیت میدن ؟-_-

🤧🤧اتفاقا میخواستم ببینمش اینقدر تو پروموویز میگفتن بیچاره ها چه فشاری روشونه و.. دلم نیومد. آخه چرا اینقدر اذیتشون میکنن 🤕

وقتی پستتو میخوندم همش یاد اون صحنه هایی میفتادم که اعضا میکروفونو دست به دست میدادن تا برسه نامجون حرف بزنه :)

یا دم به دقه میرفتن تو اتاقش و... :)

یا اونجا که نامجون برای بعضی رفتارای اعضا خجالت میکشه :)

وای عزیزم :*

وای ننه 🥺🥺🥺🥺

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دلم میخواد یه جا باشه که دور از دنیای واقعی چیز میزامو بنویسم :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان