فهیم نامه

یادداشتا و هرچی که تو سرمه

باغ کتاب جذاب *-*

دیروز برای دومین بار رفتم باغ کتاب ^^

از اولین باری که رفتم بیشتر وقت کم آوردم!! اینقدر محو فروشگاه هنری و قسمت کتابهای زباناش شدیم که به خودمون اومدیم دیدیم وقت نداریم و اونطرفش هم نرفتیم هنوز خلاصه که من بدو بدو دوستمو کشوندم اونطرف و با بعضی مجسمه هاش عکس انداختیم *------* البته بخش عمده وقتمونو تو  کافه رستوران جلوش بودیم و من دومین پیتزای افتضاح عمرمو خوردم واقعا بد بود ازش روغن می چکید و دستامون چرب شده بود و تا چند ساعت مزه چربی رو حس میکردم:/ از شیک شکلاتیش خیلی خوشم اومد ولی پیتزای پپرونیش افتضاح بود و وقتی اومدم خونه به خواهرم گفتم اونم گفت که دوستش هم از کیکش خوشش نیومده بوده درستی غلطی کارشون با خودشون اما کاش مصرف روغنشونو بیارن پایین -__- 

خود باغ کتاب به شدت جذابه و میدونم باید دوباز دیگه حداقل برم تا بتونم کلشو کامل اونطور که میخوام ببینم ! دلم میخواست قفسه های کتابو در آغوش بگیرم و های های گریه کنم :دی 

به عنوان یادگاری (!) کتاب ناتور دشت رو خریدم :) و به شدت منتظر فرصتیم که دلم بیاد گوشی و سریال های کره ایمو هر روز برای جند ساعتی بزارم کنار و به کتابم برسم و خیلی افسوس میخورم که با وحود دو تا کارت عضویت کتابخونه چرا یک بار هم نرفتم کتاب بگیرم و مثل کنه چسبیدم به این دوتا '-' یه برنامه دانلود کردم برای جلوگیری از اعتیاد به گوشی اما اونطور که دلم میخواد نیست اسمش SPACE هست. شما اپی رو سراغ دارید که کلا گوشی رو قفل کنه نزاره بریم سراغش؟

پ.ن : از کیبورد گوشیم متنفرم که محبور شدم سه بار پستو ادیت کنم به خاطر اضافه کردن سر خود کلمه به متن:/ پریروز تو یه سایتی کامنت گذاشتم اینقدرررر داغون شده بود که مطمئن هستم ادمین سایته یا یه دل سیر میخنده یا بد و بیراه نثارم میکنه !!

۰ موافق ۰ مخالف

وااای من از غذای پر روغن متنفرممم

منم بعد آرزوهای بزرگ هیچی کتاب نخوندم :((

اصلاح متن و نمیشه تو کیبردت غیرفعال کرد؟ واسه من کیبرد پیش فرض سامسونگه خداروشکر مجبور نشدم یکی دیگه نصب کنم ._.

منم همینطوررر. پیشنهاد میکنم اصلا غذاشونو نخوری -_- 

به نظرم اگ نشد اعتیادمونو کم کنیمکم ناچاریم از کتاب صوتی استفاده کنیم:/
والا نمیدونم هیجوقت ازش استفادهاستفاده نکردم همیشه کیبورد دانلود میکردم الان امتحانش میکنم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دلم میخواد یه جا باشه که دور از دنیای واقعی چیز میزامو بنویسم :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان