فهیم نامه

یادداشتا و هرچی که تو سرمه

برنامه ای رو که میخواستم پیدا کردم ;-)

سلاام یادتونه تو یکی از پستای قبلی دنبال یه برنامه بودم برای قفل کردن گوشی که اعتیادم به این دستگاه فلفل نبین چه ریزه(-___-) رو کم کنم؟ پیداش کردم 

اسمش Detox هست طرز کارش هم اینطوریه که تایمی رو که میخواید گوشی قفل شه رو انتخاب میکنید و وقتی قفل میشه دیگ به هیچ صراطی مستقیم نیست و باید صبر کنید تا زمانش بگذره laugh البته میتونید یه چند تا برنامه رو در وایت لیست قرار بدین که بتونید اونارو استفاده کنید (قسمت تماس گرفتن هم هست جزوشون) 

من برنامه رو از فارسروید گرفتم اینم لینکش خدمت شما :

https://www.farsroid.com/detox-procrastination-blocker-full/

۲ موافق ۰ مخالف
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دلم میخواد یه جا باشه که دور از دنیای واقعی چیز میزامو بنویسم :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان