فهیم نامه

یادداشتا و هرچی که تو سرمه

کتاب های از دست رفته ام :(

به شدت دلم میخواست کتاب های بچگیمو الان میداشتم میدادم به پسرخالم که الان ۸ سالشه و سن خوبیه برای خوندن کتاب های کودک اما متاسفانه وقتی کلاس چهارم بودم مامانم همه کتاب داستانامو داد به دخترخالش که بده به بچه هاش :/// هیچوقت گریه های اون شبم یادم نمیره و هنوز که هنوزه یادش میفتم داغ دلم تازه میشه و به هیچ وجه نمیتونم مامانمو ببخشم 😢 
کتاب های عزیزم :(

۳ موافق ۰ مخالف

من هنوزم یه سری از کتاب های دوران کودکی مو نگه داشتم و هر از گاهی برمیگردم می خونم 😅😁...

مثل 

سارا و عروسکش نازلی .....( خیلی غمگین😭😭)

ماجرای ۶ جلدی استندلی 😍

لطیفه های ورپریده 😁😂

خیلی حس خوبی دارههه ^------^

همیشه داشته باششون

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دلم میخواد یه جا باشه که دور از دنیای واقعی چیز میزامو بنویسم :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان