فهیم نامه

یادداشتا و هرچی که تو سرمه

انیمه بوسه ایزدی

همین چند ثانیه پیش از الان که دارم این پست رو مینویسم انیمه بوسه ی ایزدی رو تموم کردم . 

چقدر قشنگ تموم شددددد 😍 واقعا عالی بود ولی اگه پایانشو دست من میدادن حتما یه تغییر کوچیک توش ایجاد میکردم :/ یه تشکر فراوان و تپل از جغد سفید عزیز که این انیمه رو بهم معرفی کرد ⁦(●♡∀♡)⁩ 

خلاصه ی انیمه ی بوسه ی ایزدی : 

راجع یه دختریه که باباش به خاطر قمار و بدهکاری ولش میکنه خونشون هم از دستش میره و می ه تو یه پارکی یه آقایی بهش میگه میتونی بری خونه ی من بعد پیشونیشو بوس میکنه و آدرس خونشو میده دختره هم میره اونجا میفهمه که یک معبده و خودش هم خدای زمین و صاحب جدید معبد شده خدمتکار خدای قبلی اوایل قبولش نمیکنه اما طی یه قراردادی خدمتکار جدید دختره میشه و...

کمدی و عاشقانه هاش رو خیلی دوست داشتم . امروز سر کلاس اقتصاد به طور اتفاقی فهمیدم که یکی دیگه از بچه هامونم انیمه و سریال کره ای میبینه و گفت بوسه ی ایزدیو دیده و کلی شاد شدمممم فردا میرم احساساتمو باهاش به اشتراک میزارم 😂😍

 

لطفا از چند خط پایین تر بگذرید  و خوندن پست رو همینجا تموم کنید ممکنه اسپویل بشه اگه هنوز ندیدینش :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

من دلم نمیخواست که محبور بشن معبد و کلا دنیای ماورایی رو ترک کنن دلم میخواست همینطور که خدا و روباهن باهم باشن همه باهم تو معبده با دوستاشون زندگی کنن :`( اونجایی که شب آخر بود تو معبد اینقدر گریم گرفت :( ولی قشنگ تموم شد خیلی قشنگ ❤ولی هنوز دلم میسوزه که جدا شدن :( با اینکه تهشو طوری تموم نکردن که ناراحت بشی برعکس با دیدن عروسیشون یه نفس راحت می‌کشی که رسیدن بهم بلاخرهههه

 

۲ موافق ۰ مخالف

قربونت عزیزم...خوشحالم که دوست داشتی...💙🍀😙

من خودم هنوز فصل دومو فرصت نکردم ببینم...الان تعریف کردی باید خیلی زود برم سراغش تمومش کنم...😀

❤😍 فدات

حتما ببیننن بعد چندتا اوا هم داره که اونم حتما باید ببینی وگرنه فصل دو لدون اونا یه پایان بازه-_-

اسم انگلیسی یا ژاپنیشو نمیدونی؟

Kamisama hajimemashita

ژاپنیشه

ممنون

خواهش میکنم

سلام گلی خوبی

 

منم این انیمه رو با خواهرم دیدم

و آخرش حسه تورو داشتم😅

ناراحت بودم که چرا جدا شدن از دوستاشون

 

که خواهرم گفت هر وقت بخوان همو ببینن کافیه ی پر از پرای کوراما بگیرن

 

اونوقت بازم همدیگرو میبینن😂😂😂

سلام مرسی خوبم^_^

راستش دقیقا یادم نمیاد قدرت کوراما چی بود میشه بگی از چه لحاظ میتونن؟😶

بازم سلام گلی

اون قسمت که خدای طوفان ، نشان خداییه نانامی رو گرفت که صاحب توموعه بشه،نانامی دیگه‌نمیتونست خداهارو ببینه،

که رفت پیشه کوراما(کلاغ جنی)

اونم ی پر از بالهاش بهش داد و تونست اون دوتا روح کوچولوها که ماسک دارن ببینه🙂

 

همون قسمتی که توموعه برای اولین بار بچه شد😍گوگولی شد🤗

سلام مرسیییی
وای کاش یکی دو جین پر بهشون بده -_-

آره واقعا😁😂😂😂

کلا یکی از بالهاشو قیچی کنه بده اینا🤣🤣🤣

آره😂😂😂😂😂😂فکر خوبیه😁😁😁

من تا قسمت پنجم دیدم اما توموعه واقعا کیه؟ 

میگن روحه اما مگ میشه این همه مدت مدت روح باشه؟😐

سلام من عاشق این انیمه شدم نمیدونم چقدر باید از این اینکه تعریف کنم که بگم عاشقش شدم خیلی رمانتیک تموم شد الان که این پیام رو میدم همین الان فیلم رو تموم کردم دلم میخواد دوباره بیشتر بقیه قسمت هاش بیاد چون اگه من این فیلم رو هرروز نبینم افسردگی میگیرم 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دلم میخواد یه جا باشه که دور از دنیای واقعی چیز میزامو بنویسم :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان