فهیم نامه

یادداشتا و هرچی که تو سرمه

انیمه ی ناکجا آباد موعود

ا

با خواهرم انیمه ناکجا آباد موعود یا the promised neverland فصل اولش رو تموم کردیم. به نظرم خیلی قشنگ بود من که خودمو جای بچه های اونجا گذاشتم ترسیدم -__- 

ژانر ترسناک و کریپی ای داره و محشره خلاصه حتما باید ببینید

خلاصه ی انیمه : داستان بچه هایی که تو یه یتیم خونه با قوانین کمی سختگیرانه زندگی میکنن اما کسی که اونجا ازشون مراقبت می‌کنه و ماما صداش میزنن خیلی باهاشون مهربونه . همه چی خوبه اما یه قانونی هست که میگه به هیچ وجه نباید به دروازه خروج نزدیک بشن و حق بیرون رفتن رو ندارن.. حالا چرا؟ 

سه تا شخصیت اصلی اما ، نورمن و ری هستن به ترتیب عکسشونو میزارم : 

بچه های این یتیم خونه شجاع، مهربون و خوش قلب بودن و واقعاااا حال داد دیدنش. خبر خوب اینه که فصل دومش سال ۲۰۲۰ میاد ^^

من این انیمه رو قبل از وصل شدن کامل نت ها از نماشا دانلود کردم و تصمیم دارم انیمه another رو ببینم یعنی امشب میرم به سوی دانلودشششش ⁦♪(┌・。・)┌⁩

ویرایش:

الان که دوباره عکسشونو دیدم احساس کردم باید یکم راجع شخصیتا حرف بزنم

اما خیلی دختر صادق با قلبی پاک و مهربونه که میخواد به همه کمک کنه همین ویژگیش باعث میشه آدم احساس خوبی راجعش داشته باشه

نورمن پسری باهوش و مهربون که به فکر بقیس اما با منطق بیشتر نسبت به اما واقعا گوگولی و دوست داشتنیه

ری پسر به ظاهر بیخیال که دست بر قضا باهوشه و منطقی از اونایی که دوستاش براش مهمن اما به ظاهر نشون نمیده زیاد 

سه تاشون باهم یه تیم باحال میشن که عیب های هم رو میپوشونن 

اگه ادامه بدم اسپویل میکنم 😂 ولی اگه دیدینش بیاید تو نظرات راجعش باهم حرف بزنیم :)

۴ موافق ۰ مخالف

death note هم میگن قشنگه خودم ندیدم ،

من تا نصفه دیدمش بعد داشتم تو نت راجعش میخوندم یهو برام اسپویل شد ولش کردم ⁦ತ_ತ⁩ ولی آره قشنگ بود

من فقط آبشار سروشت رو نشستم نگاه کردم چون ورزشی و والیبال بود ( کلا ورزشی دوست دارم فوتبال و والیبال و بسکتبال که متاسفانه کم هست ) منتظر فصل جدیدش هستم . تنها انیمه ای که با دانلود کردن پیگیرش بودم.

بقیه ی ژانر ها رو هم امتحان کنید بد نیستن

مثلا معمایی هیجان انگیز و ترسناک 
یا بعضی از فانتزی ها اگه ورزشی هم دوست دارید free رو هم ببینید من یکی‌دو قسمت دیدم راجع چند تا دوست که شنا رو دوست دارن و اینا

عرررررررررررر منننننن عاااااااااااااااااشقشششش بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووددددددم

منتظظظظظرم فصل دووووووووووووممممممم

عهههههههههه یادم رفته بود چند هفته ای بود مانگاشو نخونددددده بووووووووودم

 

فکر کنم چهار پنج هفته ای میشششششه

امیدوااااااارم تموم شده باااااااااشه :(((((

دیگه نا نداااااااارم

 

عالیهههههه عالییییییی هنوز تو کفشم 

منم مانگاشو نصفه خوندم سایته فیلتر شد بعد اتک رو کتمل کزدم همینطوری هیذبینش کار افتاد-_-
ایشالا تمومش کرده باشن به حق علی 😂😭

الان رفتم دیدم سایتشو فیلتر کردددددددن:///

شتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

ارهههه://// اینقدری که وقت میزارن تا یه سایت دانلود انیمه و مانگا پیدا شد فیلترش کنن اگه وقتشو میذاشتن رو چیزای دیگه موفق تر میبودیم:/

اول عاشق اما بودم از ری متنفرررررررررررررر

ولی وقتی مانگاشو خوندم هرچی جلوتر میرفت عاشق ری میشدم از اما متنفر :))))))

اینقدری که به عشف ری رفتم موهامو کجی زدم خخخخ

چرا از اما متنفر شدی؟ 

وای دقیقا ری رو تو مانگا بیشتر دوسش دارم ^---^ نورمن رو هم فقط تو انیمه دوسش دارم-_-
😂😂

نورمن نباید می مرد😣😞😢😭اون قسمتش خیلی گریه کردم😅بگذریم دمت گرم عالی بود من عاشق انیمه اش بودم

فقط لطفا معرفی شخصیت هارو هم بزارید مرسیییییییییی😘

کاری نکردم ^_^ 

راستش این صرفا یه ثبت تجربه بود اگه بخوام معرفی کنم اسپویل میشههه
اراستی فصل دومش‌که سال بعد میاد احتمالا اما ادامشو از رو مانگاش میتونید بخونید 

عااااالی این انیمه مورد علاقمه 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دلم میخواد یه جا باشه که دور از دنیای واقعی چیز میزامو بنویسم :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان