فهیم نامه

یادداشتا و هرچی که تو سرمه

خداحافظ ترم اول

 امروز رسما ترم اولم تموم شد ⁦ ⁦〜(꒪꒳꒪)〜⁩

به نظرم به جز ماه مهر بقیه ی ماهاش زود گذشتن . نمیدونم اینجا هم گفته بودم اوایل که دلم نمیخواست با کسی صمیمی شم و دوست پیدا کنم یا نه اما الان تقریبا پس میگیرم حرفمو حداقل در حد دانشگاه چند تا دوست میخوام! میخوام برای ترم دوم حسابی درسخون بشم و اشتباهات ترم اولمو نکنم . امیدوارم محیط دانشگاه هر ترم به تازگی و هیجان انگیزی ترم اولم بمونه ^^

قصد دارم برای تعیین سطح زبان درس بخونم تا زبانمو ادامه بدم بعدم همزمان برای لاغری تلاش کنم . میخوام یه قلکی ، یا اون یکی حساب بانکیمو جدا بزارم پول جمع کنم برای نمایشگاه کتاب امسال برم تلافی چند سال اخیر رو در بیارم.

داشتم آهنگ mikrokosmos از بی تی اس رو آپلود میکردم که گوش کنید یهو وسطش متوقف شد :| تو پشت بعدی ایشالا هم این آهنگ هم Dionysus رو میذارم. این دواا رو خیلییییی دوست دارم ^____^

۲ موافق ۰ مخالف

سال اولته؟!

اره ترم یک تموم شد

اگه دوست داشتی دانشگاهت رو بگو و اینکه راسته میگن اونجا خیلی آسون تر از دبیرستانه و خوشی و تفریحه؟

من دانشگاه الزهرا درس میخونم 

اینکه میگن میری دانشگاه راحت میشی که چرت محضه چون بلاخره اونجا هم باید درس بخونی مثلا ترم اول من استادا تو طول ترم پرسش و امتحان نداشتن جز میان ترم و ترم ولی یکی از درسامونو همش خودمون کنفرانس دادیم آخر ترم پدرمون در اومد تا بخونیمش و خب تو مدرسه تاحالا همچین حالتی نداشتم به شخصه . از این لحاظ که از مدرسه آزاد تره با بچه هاتون مثلا میتونید برید کافه ی دانشگاه یا بین کلاسا یا بعد کلاسا برید ییرون دسته جمعی یا تو انجمن های مختلف عضو شید و فعالیت کنید  دستتون بازه خوش میگذره ولی اصلا با این تفکر که من اومدم دانشگاه دیگه راحت شدم درس نمیخونم نباید وارد دانشگاه شد چون میخوره تو ذوقت -_- بعد اینکه به خودتم بستگی داره مثلاواست درس مهم نیس سر کلاسامیخوابی یاغیبت میکنی و میری خوشگذرونی اونوقت دانشگاه رو دیگه به چشم شهر بازی میبینی 😂 من خودم چیزی که از بقیه شنیدم این بود که ترم اول زیاد سنگین نیس اونقدر سختی حس نمیکنی و در کل لیسانس وقت بیشتری برای تفریح داری تا فوق. درکل درساش آسون تر نیس طبیعتا و اینکه اونجا به چشم دانشجو میبیننت نه دانش آموز که مدام معلم براش یه چیزیو تکرار میکرد ، خودت باید درسو گوش بدی نفهمیدی خودت برو دنبالش و‌بخون و بفهمش -_-

سایت دانلود انیمه های سریالی معرفی میکنین؟

غیر از انیمه لیست که فیلتر هم نباشه.

انیمه دانلود و بیا تو انیمه تازه سایتای مختلف دانلود فیلم و سریال هم من دیدم انیمه هم میزارن مثلا فیلم تو مووی

وقتی انیمه رو سرچ کنی میبینید که تو نماشا هم گذاشتن بعضیا 
کانال تلگرام مستر انیمه و ایتاچی ۱۴ هم هستن (ایتاچی دیگه فعالیت نمیکنه اما هنوز انیمه ها تو کانالش هستن)

چرااااااااااا ؟ من خیلی وقته نرفتم تو ایتاچی ولی چرااااااا دیگه فعالیت نمییییییییکنهههههههه؟

 

این پیام تو کانالشونه :

سلام به رفقای همیشگی❤️🤘🏻 ..خب قبل از هر توضیحی باید بگم این بار با مشکلی بزرگتر از مشکلات گذشته مواجه شدیم که مجبوریم برای مدت ها دور باشیم ازتون شاید چن سال یا...به هرحال باید باهاش کنار اومد...داستان از این قراره که ادمین انیمه ورد تو دادسرای جرایم رایانه ای از شخص امین شکایت کردن..ماجرا اینجا جالب میشه که دقیقا بخاطر انتشار چیزی شکایت کردن که خودشون چند سالی هست دارن ازش نون درمیارن 🤔😐و اصلا توجهی به این ندارن دلخوشیه چن نفر همین انیمس و یه همچین بلایی رو سر انیمه آپ اوردن تا ذات خودشونو نشون بدن و مهر تاییدی بهش بزنن..گذشته از این حرفا و ادمای حقیر و در پی ماجرا پلیس فتا دست بکار میشه و احضاریه و پشت بندش تعهد، تشکیل پرونده ،جریمه نقدی و محدودیت فعالیت برای دوست عزیزمون امین در فضای مجازی اعمال شد😔...من فکر میکنم این نهایت بی شرفاتیه که بااین روش کثیفی🤢 کسیو از میدون به در کنن😷،و کسی که واقعا سر سفره ننه باباش بزرگ شده باشه حاضر نمیشه اینکارو بکنه..این نکته رو هم اضافه کنم ماهنوز سرپایمم و فقط مشغول زندگیو مشکلات شخصی... و مطمعن باشید ما خیلی تیغمون بهتر میبره اگه مثل شماها پی خاله زنک بازی باشیم👊🏻😉منتها ما نه دنبال پولیم نه داستان..هرچیم کاربرا تو این چند ماهه حمایت مالی کردن خرج سایت شد و ریال به ریالش رو حساب کتاب بوده ،هدف ما ساختن دلخوشی برا چارتا جوون بوده❤️..در اخر تا بهتر یا تغیر اوضاع فعایت نداریم و امیدوارم تابستون خوبی درپیش داشته باشیدو کیفشو ببرید...همین ..پر حرفی نمیکنم...فعلا رفقا❤

Yukimura san
@anime_14

وااااااااااااای خیلی دوسش داررررررم :)) البته Dionysus رو زیاد ندوسسسسس

اهنگ جدییییییییدشونو گوش کردییییی؟ black swan  خییییلییی خوببببببببببببههههه نلتزلمناب ://

منم خیلی دوست دارم این آهنگشونو روش قفلیممم
واای خیلی خوبنننن ^____^
 ارههههه 

مثل تک انیمه ://////////// فاااااک فاااااااااک

-_____-

عه آرمی ای؟؟

نو آرمی * :دی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دلم میخواد یه جا باشه که دور از دنیای واقعی چیز میزامو بنویسم :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان