فهیم نامه

یادداشتا و هرچی که تو سرمه

این پست محتوای خاصی ندارد

سلااام چطورید دوستان؟ 

من که در وضع تاسف باری به سر می‌برم -_- ساعت خوابم کاملا بهم ریخته و شبا بیدارم و روزا خوابم :| البته امروز سعی کردم کمتر بخوابم که امشب زود خوابم بگیره .

تعطیلات به مسخره ترین شکل ممکن میگذره ، زبان نخوندم هیچ کار مفیدی انجام ندادم عملا ! همه ی اکانتای توییترم رو دی اکتیو کردم و برنامشو پاک کردم از بس که حرص میخوردم سر پستا . برنامه ی vent رو دوباره نصب کردم. کاش زودتر بگذره فقط که من برم دانشگاه حداقل به هوای اون از خونه بیرون میرم تو تعطیلات که ول کن گوشی و خواب نیستم 😂😐

فکر میکنم یه کار مفید کردم ، برای تولد دوستم با بقیه ی دوستام ویس ضبط کردیم بعد یه ویدیو درست کردم ویسارم گذاشتم توش با چند تا عکس .

بی تی اس به زودی تور جهانی داره و حدس بزنید کجا نمیاد؟ بله درست حدس زدید طبق معمول در کشور ما هیچگونه کنسرتی از خواننده های غیر ایرانی برگزار نمیشه و !!! ( این قسمت رو سانسور میکنم بنا بر دلایلی)

در یک کلام بخوام بگم اوضاعم خوب نیست و گوش شنواییم نیست فقط همین وبلاگه که میتونم بنویسم خالی شم یکم :``|

۳ موافق ۰ مخالف

سلام عزیزم 

خب دیگه روزگار همینه .....تعطیلات منم بشدت مزخرف و خسته کننده .....باز خوبه تنت سالم .....

من از وقتی تعطیلات شروع شده مریض شدم ....در نتیجه سفر مون کنسل شد ‌.....کلاس زبان می خواستم برم که بی خیالش شدم ....

فرار  بود بشینم برای آزمون کتبی گواهی نامه رانندگی بخونم کلک بعد از ۴ ماه بکنم که اونم نشد......

بدتر از اون فیلم و سریال  نمی تونم ببینم 😑

یعنی حسش نیست.....

 در کل امیدوارم تعطیلات تموم نشه 😭😭😭

+ خیر سرم اومدم نظر بدم 😂😂😂😂

اومدیم مشکلات خودم گفتم ......

 

نگران نباش عزیزم 😘

سلام عزیزم مرسیییی ایشالا تن تو هم همیشه سالم باشه
ای بابا 😂😭 قشنگ بدشانسی و تنبلی رسوخ کرده به بدنمون -____- باز خوبه آخرین تعطیلات نیست
وقت هست بازم برا کارامون ایشالا اوضاع خوب پیش بره
راحت باش بابا
مرسییییییییی 😘 ^^

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دلم میخواد یه جا باشه که دور از دنیای واقعی چیز میزامو بنویسم :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان