فهیم نامه

یادداشتا و هرچی که تو سرمه

پایان تعطیلات نزدیک است

خب خب سلام سلااام

تعطیلات رو به پایانه و انتخاب واحد و شروع ترم نزدیکه . حس میکنم خیلی زود

دارم میرم ترم دوم امیدوارم دانشگاه اینقدر زود تموم نشه -__-

قبل از اومدن به اینجا داشتم لیست استادا و روزا رو میدیدم و فهمیدم اکثر

کلاسام شنبه و یکشنبه و چهارشنبن و اگه کلاس زبان عمومی روز شنبه

و یکشنبه رو نتونم بردارم باید جاش سه شنبه و پنجشنبه هم برم:/ خدانکنه

که اینطوری بشههه *دو دست بر سر زنی*

امتحان اصول حسابداریم که فکر میکردم افتضاح دادم رو هفده و نیم شدم

و خیلی شاد گشتمممم . یکی از استادامونم هنوز نذاشته نمره هارو :/

کلا یه ص بود امتحانشا ای بابا.

دیشب قسمت 11 کرش لندینگ و دو تا انیمه (یکیش سینمایی یکیشم 13

قسمتی ) دانلود کردم وقتی دیدمشون اینجا میگم بهتون چی به چی بودن.

سریال کلاس دروغ ها قسمت اولش و صدای قلبت فصل دوش رو هم دانلود

کرده بودم که ببینم که میزارم بعدا . ( فکر کنم با شروع کلاسام تمامی قول

و قرارام تو شب امتحان که میگفتم تو ترم درس میخونم فوت شن !)

 

و اما بگم براتون از بی تی اس ! آقا من دارم غرق میشم تو بی تی اس T_T یه سره تو یوتیوب و اینستا دارم مومنت و اجرا و فکت و.. میبینم ازشون بعد حس میکنم هر چی میخوام دوری کنم بیشتر کشیده میشم سمتشون -_- خیلییییییییییی دوسشون دارم و یاد چند سال پیشا که دایرکشنر بودم میفتم. اگه ولم کنن تمامی عکس پروفایلا و.. رو بی تی اس میذارم :دی قرار بود دو تا از آهنگاشونو بزارم فعلا یکیشونو میزارم بعدیا رو تو پستای بعدی میزارم ^^ امیدوارم لذت ببرید.

پ.ن : اجرای آهنگ قوی سیاه رو دیدیییید؟ *وی تشنج میکند*

 

۳ موافق ۰ مخالف

سلام :)

چرا نمیخوای دانشگاه تموم بشه؟!

من هنوز این روند انتخاب واحد رو درک نکردم چجوریه :/

سلام
چون هر کسی رو دیدم گفت دانشگاه بهترین دوران زندگیته
میری تو سایت درسایی که طبق چارت درسی بهتون میگن رو برمیداری گاهی بعضی درسا مثلا زبان چند تا استاد و.. داره میتونی انتخاب کنی گاهیم نه
طبق چیزیم که من فهمیدم جنگه :دی

سلام عزیزم 

انتخاب واحد ما شروع شد.....از ۱۹ باید رسما بریم؟ دانشگاه 😤😤😤😤

اخه چه وضعشه .....مگه مدرسه که دقیقا .....

تازه هنوز نرفتیم کلاس جبرانی برای مون گذاشتن 🙆‍♀️

اره دقیقا خدا کنه زود تموم نشه....

خوش به حالت بدترین تمرت 17/5 من که صفرم داشتم 😅

و اما کی دراما 

این  سقوط روی تو  قسمت نمیشه قسمت اولش ببینم نمیدونم چرا ؟! 

وای بهت حسودی میکنم که داری سریال هیون بین میبینی این بشر عشق من 😭

تو خاطرات الحمرا  عاشقش شدم الان می خوام برم فیلمشو ببینم 😍

در کل بازیگر خوبی 

و اما کلاس دروغ ها  ....خودم فقط قسمت اول شک دیدم و باید بگم خیلی خوشم اومد .

و لحظه شماری میکنم  برای روزی که می خوام شروعش کنم .....

فعلا که سرم شلوغ دوتا سریال تموم کردم توواین ماه الان دارم میرم سراغ دو تا سریال دیگه 😍🤗

یه سوال  واگا بند دیدی ؟ ( بی خانمان )

صدای قلبت کجایی ؟ نگو ترکی ؟ 

اومای گاد...تو کی پاپر هم هستی ؟! 

سلاام ما هم نوزدهم بودیم اما هفته ی اول رو نمیریم بچه هامون گفتن اصلا یه سری کلاسا درش قفل بوده گویا
ترما برن بالاتر درسا سخت تر میشن دیگه :(((( غصه نخور
حتما ببینش ولی به نظرم بزار تموم شه بعد ببینش این قسمتای آخرش دق میدن آدمووو . یهویی بدون تصمیم قبلی شروع کن به نظرم
آره بی خانمان رو تا قثسمت سیزده دیدم دلم نمیاد بقیشو ببینم -__-
صدای قلبت رو اونی که یدونس رو دیدم فصل دوم نسخه نتفلیکسشو ندیدم هنو. نه ترک نیستم😅
قبلا آهنگای کی پاپ رو رندوم گوش میدادم ولی الان تصمیم گرفتم طرفدارشون بشمم😍

منظورم شما نبود 🤦🏻‍♀️

صدای قلبت فیلم ترکی ؟ 

آهااان
نه صدای قلبت سریال کره ای

من نیز هم همین حسو به بی تی اس داشتم اول...

باعععد هیچی دیگه دوینه شدم 200 گیگ نت خریدم هرچیییی برنامه داشتن رو دانلود کردم:////

ولی حس باحالیه ها :دی
من کم کم میبینم که یهو تموم نشن بدبخت شم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دلم میخواد یه جا باشه که دور از دنیای واقعی چیز میزامو بنویسم :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان