فهیم نامه

یادداشتا و هرچی که تو سرمه

شمارش معکوس آخر تعطیلات

سلاااام

امروز صبح زود پاشدم انتخاب واحدمو کردم . از چند دقیقه قبل از باز شدن سایت رمز و نام کاربریمو زده بودم و دست به اینتر آماده بودم :دی

پیاممو از آخرین روزای تعطیلات میبینید ، خودمو دارم خفه میکنم با بی تی اس و تصمیم دارم طرفدار گروه های مانستا ایکس ، تی اکس تی ، مامامو و سونتین هم بشم^^

موزیک ویدیو ی ایگو رو دیدین؟ عزیزممم خیلی قشنگ بوددد.

الان قسمت دوازده کرش لندینگ رو دیدم. اصلا این سریال تو این دو سه قسمتی که اومده همش اشک منو در آورده ( از اینجا به بعد اسپویله اگه ندیدید نخونید)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اونجاییش که یون سه ری اون شیش نفرو دید بغلشون کرد ، اون جایی اون شیش نفر جونگ هیوکو دیدن ، اکثر قسمتای یون سه ری و ری جونگ هیوک که همو بغل میکردن یا حرف از رفتن میشد یا اونجایی که میگفت اگه مستی میتونم یه چیزایی بهت بگم اصلا اونجها که خوراک گریه بود. چرا اینقدر مارو شکنجه میدن -_- یعنی اگه به هم نرسن دیگه هیچوقت سریال در حال پخش نمیبینممممم. اینکه اون شیش نفر بلاخره باید برگردن ناراحتم میکنه حس میکنم صحنه ی خداحافظیشون با یون سه ری حسابی گریه دار خواهد بود :( این سریال با من چه کرد که قسمتای خوبشم با ناراحتی باید دیددددد؟

۱ موافق ۰ مخالف
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دلم میخواد یه جا باشه که دور از دنیای واقعی چیز میزامو بنویسم :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان