فهیم نامه

یادداشتا و هرچی که تو سرمه

از هفته ای پیش تا این هفته ی اول پیچانده شده

سلام دوستان حالتون چطوره؟

کلاسا از نوزدهم گفتن شروع میشه ولی ما روز جمعه تو گروه کلاس قرار گذاشتیم نریم ( بعضی از بچه ها گفتن ما میریم یکیشون باید میرفت کتابخونه کتاب بده یکیشونم گفت من میرم اگه کسی نبود برمیگردم :/ دقت کنید دوستان ما میگفتیم نمیریم و ایشون میگفت من میرم کسی نبود برمیگردم -_- ) بعد گفتن مثل اینکه کلاسا درشون قفل بوده بعضیاشون . دست بر قضا مسئول آموزشمونم تو گروه بوده پیساما رو خونده به یکی از دخترامون تو د انشگاه کلی تیکه میندازه ماهم یه گروه جدا زدیم که ایشون نباشن.

دز زندگی نباتی به سر میبرم با این تفاوت که به غیر خوردن و خوابیدن پای گوشی هم هستم !! اکانت توییترم رو دوباره باز کردم (فقط به خاطر بی تی اس :دی ) و یه سری فالویینگای مسخرمو آنفالو گردم اعصابم راحت شه.

چقدر خوبه خواهرت طرفدار بی تی اس باشه ^^ یه موقع هایی میشینیم حدود یه ساعت راجع بی تی اس و گاهی بقیه ی گروها و فیلما صحبت میکنیم ، فکتایی که خوندیمو به اشتراک میزاریم !

تصمیم دارم امروز دیگه شروع کنم به مرور چیزاییی که از زبان بلدم تا برم تعیین سطح بدم دوباره شروع کنم زبانمو. از اینهمه علافی خسته شدم .

آقا من چرا نمیتونم پسرای بی تی اسو باهم شیپ کنم؟ یعنی مونتای کیوتی دارن با هم ولی من روابط دوستانه و برومنس رو بیشتر دوست دارم تا شبپ -_- تا وقتی خودشون کام اوت نکردن به نظرم شیپای ماها صرفا برای سرگرمیه crying

آهنگ وینتر بر از تهیونگ رو که میشنوم دلم میخواد نعره سر دهم و سر به بیابان بگذارم از بس که قشنگه و آدمو سافت میکنههههه عزیزممممممممممم.

همش به روزی که خدایی نکرده ممکنه دیسبند شن و راهشون جدا شه فکر میکنم میخوام عر بزنم. چرا زودتر آرمی نشدم واقعاا؟؟؟ همیشه دیر میرسم :/ جین امسال باید بره سربازی و از امسال به بعد نوبت سربازی همشون کم کم فرا میرسه :( چه بسا ممکنه این توری که گذاشتن آخرین کنسرت 7 نفریشون باشه *گریه ی حضار* تو برنامه های خارجی فنا دارن میگن آخ جون بلیت کنسرت گرفتیم فلان روز بی تی اسو میبینیم منم اینجا با شلوار کردی (استعاره از وضعیت داغون!) دنبال اینم که آیا کنسرتاشون لایو دارن یا نه -_- اینهمه تفاوت ظالمانس واقعا

دایرکشنر داریم اینجا؟ من خیلی وقته دیگه خبرای پسرا رو دنبال نمیکنم همش اعصابم بهم میریزه که جدا شدن از  هم ولی آخرین بار شنیده بودم سال 2020 گفتن برمیگردن :( قرار نیس بیان؟:((

برای تلطیف فضا براتون آهنگ long way down از وان دی رو میزارم حال کنید :

 

 

۱ موافق ۰ مخالف
عزیزم من تازه دنبالت می کنم دیدم نوشتی کنسرت های بی تی اس لایو داره یا نه در جواب سوالت باید بگم بله می تونی از v live کنسرتا رو انلاین ببینی

سلاام مرسییییی عزیزم^^

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دلم میخواد یه جا باشه که دور از دنیای واقعی چیز میزامو بنویسم :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان