فهیم نامه

یادداشتا و هرچی که تو سرمه

سال جدید اومده سال جدید اومده هوهوهوو *قر*

سلااااااممممممممممممممممم ^^

سال نوتون مبارک خوشگلااا😍😍🤩 

از دست اون نود هشت فلان فلان شده راحت شدیم ایشالا که امسالمون پر از  کلی خبرای خوب ، پول زیاد،سلامتی و شادی باشه 🥳 

بیاید بگید تحویل سال بیدار بودید؟ من هفت و خورده ای پاشدم میخواستم شیش و نیم پاشم نشد تازه همینم شانسی بود ! تو تلگرام بودم تا اینکه سال جدید اومد ^^

امسال تو تلگرام به افراد کمتری نسبت به پارسال تبریک گفتم و استوری اینستام به نظرم کافی بود دیگه -_- 

سر فرصت حتما قالبمم عوض میکنم که نو بشه 😁

 

۳ موافق ۰ مخالف

نگران نباش اتفاق خاصی نیوفتاد.😅.من بیدار بودم و چس هم نذاشتن تماشا کنیم 😠..شادیو خوشحالی ک سحله😱...البته خب شهادت بود...😇🧐🤓😇🤔

کنچاناااا 🥳..گفتم ک خیلی غصه نخوری😎

عید ت هم موبارک..🥳من ک خودم ب شخصه لحظه تحویل سال عیدی دادم ب دوستم .😷😷😷بوسکرونایی!!!⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️ 😇

مرسیی :)
اصن همون بهتر که درازکشیده بودم وقتی اون صدای دی دیری دیرین (نمیدونم تونستم تداعیش کنم یا نه -_-) به خاطر شهادت نیاد باید خواب بود اصلا
چه مهربون^^
واااو خوشم اومد از بوس کرونایی :دی بوس بک

سلام مبارک باشه :)

من که خواااب بودم، به کسی هم تبریک نگفتم :/ فقط توی بیان یه پست گذاشتم

راحت راحت -_-

خیلیم عالی :دی

مبالکک

 

 

 

*قردادن*

10 گیگ فضای رایگان آپلود فایل و آپلود عکس

 

 

https://98share.com/

10 گیگ فضای رایگان آپلود فایل و آپلود عکس

 

 

https://98share.com/

عیدت مبارک باشه عزیزم ^_^

سلااام عید تو هم مبارک گلی ^^

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دلم میخواد یه جا باشه که دور از دنیای واقعی چیز میزامو بنویسم :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان