فهیم نامه

یادداشتا و هرچی که تو سرمه

وب تکونی

خب خب سلام سلاام

اسم و قالب وب رو عوض کردم چون خسته شده بودم ازشون !

اسمم فهیمس به خاطر همین اسم وب رو گذاشتم فهیم نامه laugh

برای اینکه این دوران ثبت بشه برای بعد هام خلاصه ای از کارایی که کردم رو مینویسم : هیچی ! -_- رسما تو تلگرام و اینستا ول میگردم ، سریال ولکام و هاسپیتال پلی لیست رو میبینم ، تیک تاک رو نص کردم ویدیو های مردمو میبینم .

دلم میخواد کرونا تموم شه دلم نمخیواد تعطیلات دانشگاه تموم شه :ذی

با خواهرم فیس براش و هندزفری سفارش دادیم هیچکدومشون نیومدن هنوز -_-

راستی پایتختو میبینید؟ قسمت دیشبش عالی بود

کامپیوتر تو حاله به خاطر مودم و من همش میترسم کسی در حال دید زدن باشه-_- همینجا حرفامو تموم میکنم و دفعه ی بعد با گوشی میام.

بهم بگید این دوران چیکارا میکنید :)

۳ موافق ۰ مخالف

سلام عزیزم ^_^

 

خوبه خوبه خیلی خوب شده ^_^ من قالب مناسب پیدا نمیکنم متاسفانه 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

 

+ منم خیلی تو تلگرام و اینستا  😑🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️ و خیلی بده منو از فیلم و سریال انداخته 😂😂😂😂

آخی من پلی لیست میبنم ^_^  خیلی خوبه کیونگ هو  عزیزم 😍

ولکام  که علاقه ندارم فکر نکنم به سلیقه ام باشه 

های بای ماما  بخاطر موضوع خانوادگی میبنم 

در یک روز زیبا  میبنم 😍

+ ولی در حال پخش سخت من عقب افتادم 😭😭😭😭🤷‍♀️

پایتخت دوس دارم 😍 و میبنم ^_^

 

سلاام ممنونم *_*

منم خیلی گشتم و سعی کردم با قالب ساز های انلاین بسازم حوصلم نکشید آخرشم باز از قالبای عرفان استفاده کردم :دی
دقیقا منم تو همین وضعیتممم گاهی دعا میکنم نتم قطع شه برم سریالامو ببینم !
پلی لیستتت ^_____^ عالیه 
ولکام خیلی فانتزی طوره اره 
خیلی دوست دارم اون دوتارو ببینم حتما میبینم یه روز
اشکال نداره به جنبه مثبتش فکر کن که یهو کلی قسمت میبینیی 😆😁 
م نفقط هلاک جای مهر پیشونی نقیم و گل گفتنای ارسطو 🤣🤣

چقده تغییرات😅

قالبت قشنگه☺

عه پس فهیمه ای😁

منم نسترنم😂

 

+پایتخت که عالیه ولی سوتیاشونم ...🤦‍♀️🤣

چقده تغییرات😅

قالبت قشنگه☺

عه پس فهیمه ای😁

منم نسترنم😂

 

+پایتخت که عالیه ولی سوتیاشونم ...🤦‍♀️🤣

خدای تغییراتم اصن 😂😂😂 مرسی جینگولیی

آره ^^ خوشوقتم ^^
از سوتیاش میشه یکم چشم پوشی کرددد 

چه قشنگ شده اینجا...منو یاد قالبای فانتزی بلاگفا میندازه😍

من با یه پیشنهاد انیمه اومدم...انیمه ی relife... اگه ندیدی حتما ببینش عالیه تهه خنده است😁

مرسی عزیزم 😍 

وای اینقدر میبینم قالبای خوشگل خوشگل برای بلاگفا هست بعد بیان کمتر نااحت میشم :( 
مچکرممممم😍😍حتما میبینمشششش

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دلم میخواد یه جا باشه که دور از دنیای واقعی چیز میزامو بنویسم :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان