فهیم نامه

یادداشتا و هرچی که تو سرمه

دینگ دونگ ! *وی از کمبود عنوان رنج می برد*

خبببب بنده برگشتممم

تو قسمت نظرات پست قبلی جغد سفید گفت که انیمه ی فروت بسکت ورژن ۲۰۱۹ هم داره که فصل دومش به زودی پخش میشهههه ^___^ منم با اینکه تموم قسمتای ورژن قبلیشو دانلود کرده بودم موقتا ولش کردم تا ۲۰۱۹ شو ببینم‌. تا اینجا میتونم بگم واقعا قشنگه 🤩 اوپنینگ و اندینگ ورژن ۲۰۱۹ بیشتر به حال و هوای انیمش میخوره انا اون اوپنینگ و اندیگ ورژن قدیمیه رو خیلی دوسشون دارم نمیتونم حال و هواشو توصیف کنم !

امروز یه دستور هات چاکلت دیدم تو نت اسون بود درستش کردم :

۴ فنجون شیر ، دو ق غ خوری شکر ، ۱۷۵گرم شکلات (گفته بود تلخیش ۶۰ درصد باشه برا من ۸۵ درصد بود بعد اینکه ترازو نداشتیم من یه فنجون کامل + دو سوم فنجون شکلات رو خورد کردم) و یه چوب دارچین .شکر و شیر و چوب دارچینو میذاریم رو گاز ۱۵ دقیقه گرم شه (من ۱۰ دقیقه گذاشتم ) از اونور شکلاتو میریزیم رو یه ظرف شیشه ای میداریمش رو یه ظرفی که آب در حال جوش داره تا آب شه بعد چوب دارچینو بردارید شکلاتو به شیر اضافه کنید و رو شعله متوسط بزارید گرم شه . جاتون خالی بسی خوشمزه شد . من خودم توش شکر ریختم که تلیخش کمتر شه . 

گروه هایی که میخوام استنشون کنم خیلی زیادن برا همین کم کم شروع میکنم ، اولیش ایتیز خواهد بود شنیدم که هاشق بی تی اسن این یه انگیزه ی بزرگ بود برام که برم راجعشون بخونم و اینکه قبلا تو اسپاتیفای چند تا آهنگشونو شنیده بودم خیلی خفن بودن ^^ کسی راجع گروه های راک ( کی راک)چیزی میدونه؟ شنیدم اس ام یه گروه کی راک داره 🤔 خواهرم تازگیا بلینک شده (باید بگم من از خواهرم تاثیر زیاد میپذیرم با اینکه اون کوچیک تره) و اینکه دیشب رفتم اجرای بلک پینک تو کوچلا (درست نوشتم؟) رو دیدم. آهنگای به قول خودم دامب دومبیشونو (مثل آیدل و فایر بی تی اس ، پر هیجان) رو بیشتر دوست داشتم مثل کیل دیس لاو ، سی یو لیتر ، بامبایا و...

موزیک ویدیو ی لاین جی ایدل رو دیدم و باحال بودن . چرا به این گروه اونطور که باید توجه نمیشه ؟ امان از کمپانی ای که معروف نی :( 

به خاطر ساعت خواب داغونم دو تا کلاسای انلاینمو از دست دادم‌ دومی رو سه تا غیبتم با امروز پر شد 😰 امیدوارم فردا بهم نگه برو درسو حذف کن.

واستون آهنگ see you later ببک پینکو میذارم ، لذت ببرید ^^

دریافت

 

۱ موافق ۰ مخالف

حوصله نداشتم ویرایش کنم پستو پس اینجا مینویسم 

شما وقتی یه عکش خاصی از یکی‌از اعضای گروه مورد علاقتونو سیو میکنید مثل من برای اینکه عذاب وجدان نگیرید میرید حتما یه عکس از بقیه ی اعضا هم سیو میکنید؟؟ میخوام یه او تی سون واقعی باشم برا همین اصلا نمیخوام فرق بزارم بینشون 😂

نه مال ھمھ سیوھ

^^

 

منظورم در لحظس البته  مثلا یه عکسی از جین میبینی خوشا میاد سیو میکنی میری دقیقا همون موقع عکس از شیش تای دیگه هم پیدا کنی که عدالت برقرار شه ؟ 🤣🤣

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دلم میخواد یه جا باشه که دور از دنیای واقعی چیز میزامو بنویسم :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان