فهیم نامه

یادداشتا و هرچی که تو سرمه

انیمه fruit basket

سلاممم دوستان عیدتون مبارک ^_^

تو این پست تجربم از دیدن انیمه fruit basket  رو میگم و یه معرفی کوچولو 

این انیمه راجع دختریه که به تازگی مامانش فوت کرده و سر یه سری مشکلات خانوادگی تو چادر زندگی‌میکنه . یه روز که داره میره مدرسه اتفاقی کی از همکلاسیاشو میبینه و بعدا همکلاسیش میفهمه که تو چادر زندگی میکنه با یکی از دیگه از اعضای خانوادش بهش پیشنهاد میدن که بیاد با اونا زندگی کنه. طی یه اتفاقاتی دختره از راط خانواده سوما خبردار میشه : بعضیاشوت میتونن به حیوانات زودیاک چینی تبدیل بشن وقتی که توسط جنس مخالف بغل میشن !

 

این انیمه یکیش قدیمی تره و یه نسخه ی بازسازی شده هم داره که تو سال ۲۰۱۹ پخش شده (با تشکر از جغد سفید عزیز که گفت بهم^^). فصل دومشم در حال پخشه و تاجایی که دیشب دیدم یه قسمتش اومده. اتفاقات دو تا نسخه شبیه همن ولی تو اولی یه سری جزئیات هست و آخرشم با این نسخه فرق داره . 

این انیمه یه سری چیزا رو گاها تو بعضی قسمتا به آدم یاد میده . شخصیت اصلی یعنی تورو هوندا دختر به شدت مهربون و دوست داشتنی ایه که حاصل تربیت خوب مامانشه و و تو زندگی یوکی و کیو خیلی تاثیر میذاره. نسخه ی جدیدش یه کم زیرپوستی عاشقانه داره ولی من کلا فرندشیپشونو خیلی بیشتز دوست دارم ولییییی اگه قرار باشه با یکی شیپش کنم اون کیو خواهد بود ^^ کیو از این شخصیتای عصبیه (مثل کاچان تو مای هیرو آکادمی) و من عاشق اینجور شخصیتام . شیگوره سان یه شخصیت شیطون وولی از درون پیچیده ای داره که دوست داشتنیش میکنه ^^

به نظرم صدای مومیجی سان و حتی قیافش خیلی تو نسخه ی قدیمی تر بهم میان ولی قطعا نسخه ی بازسازی شدش بهتره چون همشون خوشگل ترن :دی  

 

نگم براتون از دوستای هوندا ، دو تا دوست کاملا متفاوت با دخترای دیگه که خیلیم هوندا رو دوست دارن . الان اسماشونو یادم رفته اما اونی که همش با کیو میزنن تو سر هم خیلی باحالههه . یه عکسی براتون میذارم که از دوستیشون سافت بشید :

 

در کل مطمئنم که از انیمه بدتون نخواهد اومد.  اوپنینگ و اندینگ نسخه ی جدید بیشتر به انیمه میان اما برای نسخه قدیمیش اوپنینگ و اندینگش خیلی خاص بودن . یه حدس خیلی قوی بهم میگه که شیپی که من مدنظرمه قرار نیس واقعی شه -_- خیلی حیف شد ! راستی ژانر این انیمه فانتزی ، کمدی زندگی‌روزمره و فکر کنم عاشقانس . 

در طول دیدن این انیمه همش خودمو با هوندا مقایسه میکردم از لحاظ شخصیتی و همش از خودم میپرسیدم که اگه تو این موقعیت بودم چیکار میکردم ؟‌ و باید بگم که به شدت صبور و مهربون و با شعوره این دختر چون جوابای من همش به صورت (( تشر میزدم بهش ، میزدم تو سرش و..)) بود 😂😂

 

 

 

امیدوارم حتما ترغیب شید که ببینید این انیمه رو !

 

۳ موافق ۰ مخالف
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دلم میخواد یه جا باشه که دور از دنیای واقعی چیز میزامو بنویسم :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان