فهیم نامه

یادداشتا و هرچی که تو سرمه

خواب هایی که از بی تی دیدم 🤩

بچه هاااا سلااام 

اینقدر خوشحالم و هیجان زده از یه طرفم میخوام گریه کنم -_-_

من تا حالا سه بار خواب بی تی اسو رو دیدم که فقط تو یکیش همشون بودن بقیشون کوکی و تهیونگ و نامجون بودن توش . 

انروز نزدیکای شیش خوابیدم  تا حدود یه ریع پیش اینطورا و خواب دیدم با تهیونگ، نامجون و کوکی داشتیم رول پلی بازی میکردیم . خیلی خواب خوبی بودد 😍😍 راستش نمیخوام جزئیتاشو بگم چون مطمئنم وسطش مثل تینیجرای ۱۲ ۱۳ ساله ذوق میکنم و با وجود اینکه خوابه کم بود یهو شونصد ها خط مینویسم 🤣 اولین خوابی که دیدم قبل تر همشون اومده بودن خونه مامان بزرکم تو پارکینگ تمرین میکردن منم سلام کردم گفتم میشه نگاه کنم یکی فکر کنم جیمین بود گفت اره شوگا هم بهن لبخند زددد * ذوق مرگ* یادمه رفتم خواهرمو بیارم بگم ببین بی تی اس اوندن ولی وقتی اومدیم پایین رفته بودن جایی که نمیدونم کجا :((

دومین خوابم این بود که من و تهیونگ یکی دیگه داشتیم یه آهنگ رو تمرین میکردیم . این خواب سومیه هم که اصلا نور علی نور بوددد نامجون ، کوکی و ته ^__^کاش بقیه هم میومدنننن ، ایشالا خوابای بعدی 😁 وای یه جا تو اینستا یه پست دیدم که گفته بود طرفدارا بعضیاشون لیسا و کوکی رو شیپ میکنن بعد این تو خوابم تاثیر گذاشته بود 😂 تو خوابم یه مهمونی هم بود که اصلا نمیدونم برای چی بود 🤔 

خلاصه خیلی خوب بود براتون خواب کراشاتونو آرزومندم و اگه پست لوس بود ببخشید دیگه :) 💜

۳ موافق ۰ مخالف

من انقدخابه پصرارو دیدم که نگو

خیلی حس خوبیه T_T

من تاحلا خوابشونو ندیده ام :///

من زیاد درگیرشون نیستم چون ولی دوسشون دارم

گاهی وقتا منم فکر میکنم که نباید خیلی درگیرشون بود در حد علاقه و.. خوبن فقط 

خوشحالم که یکی دیگه هم بی تی اسو دوست داره ^^

خیلی دوس دارم کامنت بدما ولی واقعا سر در نمیارم از اینا😐😑

راحت باش عزیزم 🤣💜

شرمنده عزیزم من نمیتونم درکت کنم ...من نمیدونم یا اینکه دو سال کی درامر چزا جذب هیچ گروهی نشدم نه بی تی اس نه اکسو نه بلک پینک و.....

احتمالا حس خوبی که خواب کسانی ببینی که دوسشون داری.....شاید هم انگیز وقتی بفهمی همش خواب بود ......

انشالله همیشه خوب و سلامت باشی 

عزیزم دشمنت شرمنده این چه حرفیه 

کاملا متوجهم و حق میدم و اتفاقا یه سری دوستامم مثل شمان 
اره حس خوبیه و اگه خیلی تو نخشون باشی احتمالا بعدش گریه هم خواهی کرد خودم نبودم اینطوری 
شما هم همینطور ^^ 😘

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دلم میخواد یه جا باشه که دور از دنیای واقعی چیز میزامو بنویسم :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان