فهیم نامه

یادداشتا و هرچی که تو سرمه

بیکارم-_-

حدس بزنید کی با اینکه کلی انیمه تو لیستش داره برگشته داره انیمه هایی که قبلا دیده رو میبینه؟! درسته من:||| ao haru ride  رو دوباره دیدم فهمیدم نباید دیگه منتظر فصل دومش بمونم چون این انیمه مال ۲۰۱۴ هست و من اگه قرار بود ساخته شه تا الان بیرون میومد! با اینکه قبلا ادامشو از رو مانگاش خوندم ولی دلم خواست بازم ببینمش ولییی بازم دارم حرص و حسرت میخورم ولی بازم جزو مورد علاقه هامه! *مازوخیسم مود:آن* 

الانم داشتم my little monster  رو میدیدم دوباره و احتمالا برم ادامشو از رو مانگاش بخونم. چرا هر انیمه ای که دوست دارم رو پایان باز تموم میکنن:`| 

الانم دارم تند تند هر چی دم دستم میاد رو دانلود میکنم تا نت شبانم رو تموم کنم وگرنه حروم میشه -_- 

داشتم یه پست پر و پیمون برای انیمه بلک کلاور آماده میکردم که پر از اسپویل های فراوونه ولی چون خیلی دوستش دارم باید بذارمش 🤧 منتظر باشیددد 😁

۲ موافق ۰ مخالف
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دلم میخواد یه جا باشه که دور از دنیای واقعی چیز میزامو بنویسم :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان