فهیم نامه

یادداشتا و هرچی که تو سرمه

انیمه ی Hotarubi no Mori e

طی همین یکی‌دو ساعت پیش تصمیم گرفتم ببینمش‌ و سریع دانلودش کردم. از اینکه ۴۵ دقیقه بود اولش تعجب کردم اما این یه ۴۵ دقیقه ی عادی نبود 😭 آخرش یا واقعا گریه میکنی یا از درون عر میزنی من خودم دومین مورد بودم TT

 

 

داستان راجع دختریه به نام هوتارو که تابستون رفته خونه ی داییش و میره تو یه جنگلی که میگن خدای کوهستان و اشباحش اونجا زندگی‌میکنن. هوتارو تو جنگ گم میشه و گین( یه شبح که اگه انسانا بهش دست بزنن ناپدید میشه و از بین میره) بهش کمک میکنه تا از جنگل بره بره بیرون. از اون موقع به بعد با هم دوست میشن و هوتارو هر تابستون میاد خونه داییش تا بتونه بیاد جنگل و با گین وقت بگذرونه سال ها میگذره و هوتارو بزرگ میشه و کم کم به سن گین میرسه و ادامه ی ماجرا...

 

فضا سازی سریال، آهنگ اندینگش و همه چیش خوب بود. آخرش حتما جیگرتونو آتیش میزنه 🤧 نکته ی مهم اینه که حتما سعی کنید با زیرنویسی ببینیدش که آهنگ آخرشم ترجمه کرده باشه چون به حال و هواش میخوره. 

کاراکترای داستان زیاد نیستن یه همکلاسی، مامان و بابای دختره و داییش و بقیشونم اشباح جنگله و مردمن. 

اسپول

کاش میشد دختره آخرش مثلا وضعیتش مثل مسره میشد یا اینکه پسره تو جسم یه آدمی  میرفت یا هنچین چیزی-_- البته اینطوری که غم انگیز تموم شد بیشتر تو ذهنا میمدنه و جاودانش میکنه!

پایان اسپویل

 

در آخر این عکس زیبا رو میذارم و شما رو با اشک هاتون تنخا میذارمممم * هق هق کنان از صحنه بیرون میرود*

۰ موافق ۰ مخالف

اسپویلو نمیخونممممممممممم

دوس دارم اسپویل کنم ولی دوس ندارم یکی دیگه اسپویل کنه

از قصد اینطوری نوشتمش که کسی نخواد نخوندش 🤗

من عاشق خوندن اسپویلم. کاش آخرشم میگفتی دیگه نمی‌رفتم ببینم. 

به شوخی گفتی‌یا جدی بودی؟😂

سلام وقت بخیر 
ممنون از وبلاگ خوبی که دارید همه چی خوبو کامل بود من خیلی راضی بودم دستتون درد نکنه راستی منم میخوام یه پیشنهاد بهتون بدم که خیلی خوبه من خودم به شخصه ازشون خرید کردم و واقعا از حق نگذریم ازشون خیلی راضی بودم و همه چیشون عالی بود هم گوشیو زود به دستم رسوندند هم تو سایتشون هرچیزی که میخواستم در مورد گوشی مورد نظر بدونم بود و از همه مهم تر گارانتیه خیلی معتبری هم دارند به نظر من شمام سایتشونو از دست ندید و به سایتشون سر بزنید پشیمون نمیشید 😍😍🙏🙏
https://mariatell.com

به نظر قشنگ میاد دوست دارم بذارمش بلاگم برای دانلود

اره قشنگه 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دلم میخواد یه جا باشه که دور از دنیای واقعی چیز میزامو بنویسم :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان