فهیم نامه

یادداشتا و هرچی که تو سرمه

هوممم... شما فکر‌ میکنید عنوان این پست چی باید میبود؟!

پارسال تو مرداد بود رتبه ها اومدن. من و دوستم رفته بودیم بیرون و من کمی دیرتر رسیدم دوستمم گوشی همراهش نبود و رفته بود منم در به در داشتم دنبالش میگشتم تو این هیری ویری ماماتم گفت نتایج اومده برو ببین حالا من داشتم دنبال دوستم میگشتم نت هم نداشتم فکر کنم. همینطور که داشتن از کتابخونه ای که قبلا با هم رفته بودیم برمیگشتم بابام زنگ زد بهم رتبمو گفت منم اصلااا باورم نمیشد!!!بعدش مامانم زنگ زد با جیغ و گریه و خوشحالی 😂😂 آخه اصلا انتظار نداشتیم! من اوایل دعا میکردم خدایا تا هزار و خورده ای لطفااا بعد هرچی میگذشت بدبین تر میشدم میگفتم حدایا حالا تا ۲۰۰۰ هم شد عیبی نداره آخر آخرا میگفتم نکنه ده هزار بشم 😂😑 حالا فکر کنید این وسط خواهر دوستم زنگ زد گفت دوستم برگشته خونه 😂 خلاصه که ماجرایی بود برای خودش هعییی چه زود گذشتا!!

 

چند ساعت پیش یه فیلم ژاپنی‌ دیدم ... چشمتون روز بد نبینه اصلاااا افتضااااح! الان اون اصطلاحی که راجع این فیلمای ژاپنی تو ذهنم بود تما اسمشو نمیدونستم فهمیدم : overreaction . هر چی فیلم ژاپنی دیدم همینطوری بوده + لوس بودن!باز سریالای چینی فقط لوس بودن اما ژاپنی ها بهم ثابت کردن بدترن 😂😂 البته من نمیخوام باور کنم که این دو کشور فیلم یا سریال فاخر ندارن، پس اگه فیلم یا سریال چینی یا ژاپنی خوبی دیدین لطفا بهم معرفی کنید 🙇‍♀️

 

تو برنامه  webtoon داشتم flawless رو میخوندم. تا چپتر ۱۶ ترجمه فارسی داشت از اونجا به بعد مجبور شدم ترجمه انگلیسیشو بخونم و به لیست کراشام اسم الیوس اضافه شد 😁🥰 

۰ موافق ۰ مخالف

هومم..

یه فیلم ژاپنی بود که خوب بود...به جز اون تاحالا دراما ژاپنی خوب ندیدم..

12 suicidal teens

خودکشی دوازده نوجوان...

قشنگ بود نسبتا

مرسیی^_^❤

کاش ژاپنیا رو صنهت فیلم و سریالشون یکم کار کنن:`|

آخه چه نیازی دارن...

این همه انیمه برجسته...با نظم و ترتیب یک جا نشسته...نیازی ندارن به دراما

یعنی‌همه مردمشون انیه میبینن و یه سریال یا فیلم خوب‌نمیخوان؟ :`>

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دلم میخواد یه جا باشه که دور از دنیای واقعی چیز میزامو بنویسم :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان