فهیم نامه

یادداشتا و هرچی که تو سرمه

آخرین روز ۱۸ سالگی!

امرو  آخرین روز ۱۸ سالگیمه. سنی که کلی منتظرش بودم تا کلی کار توش انجام بدم ولی نشد. حالا اونطورم نیست که خوش بهم نگذشته باشه ولی کار خاصیم نکردم-_-

به هر حال... خوب بود!

 

۲ موافق ۰ مخالف

تولدت مبارک باشه عزیزم 

مرسی نیلوی عزیزم 🥺❤🥳

حالا چیز خاصی نیس بعدش و قبلش...به قول استاد، زندگی همین لحظاتی است که منتظر گذشتنش هستیم

درسته^_^ برای من ۱۸ سادگی مظهر خیلی چیزا بود بچه بودم دیگه 😁

مبارکهههههههههههه

هولولولولولولووللولولولووللولولولولولولو

حالا 18 رو تموم کردی ولی بازم هیچی نمیشه

مرررسیییی🥳🥳❤ 

😂😂😂از زیباترین چیزایی بود که شنیدم بازم هیچی نمیشه😁😁 

مبارکع مبارکع...

 

آخرین سال نوجوانیه رسما...

 

 

الان که دارم حساب میکنم نصف بیان مرداد بدنیا اومده D:

#هم-ماهی

مرسییی هلن 😍❤ 

آره دوره ی شگفت انگیز تموم شد بلاخرههه
^____^ هم ماهی عزیزمممم ^_____^ چندم مردادی؟ 

تولدت با تاخیر مبارک:)

مرسی عزیزم 🥰

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دلم میخواد یه جا باشه که دور از دنیای واقعی چیز میزامو بنویسم :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان