فهیم نامه

یادداشتا و هرچی که تو سرمه

سلام به ۱۹ سالگی ^_^

سلااام ^_^ امروز تولدمه و ۱۹ ساله شدم 🥰 دیگه وقتشه عدد تو پست اول رو عوض کنم!

حقیقتش برام سخته که که ببینم دارم به ۲۰ سالگی نزدیک میشم، بزرگ شدن سخته و کلی مسئولیت داره تازه دیگه تینیجر هم نیستم :`| ولی دوران خوبی بود کلی دوست پیدا کردم، تجربه های جدید به دست آوردم، تازه با بی تی اس هن آشنا شدم 🤩 

ما دیشب یه جشن بسیار کوچک چهار نفره گرفتیم و خیلی حال داد. من فکر میکردم ۱۸ سالگیم باید این حس رو داشته باشم اما برای ۱۹ سالگی اون حس داشتم! حس یه چیز جدید!

راستی انروز ۲۷ جولایه نه ۲۸ -_- من همیشه فکر میکردم تولدم ۲۸ جولایه😂

۲ موافق ۰ مخالف

سلام

مبارک باشه :)

ایشالا چرختون همیشه برای پدر و مادر بچرخه و سالم باشید :)

سلام ممنونم ایشالا و همچنین شما^_^

مبااارکه! به خیر و خوشی. ایشالا یه حسن ختام خوب برای دهه دوم زندگیتون باشه =))

 

اتفاقا منم تو تولد هیجده سالگیم حس خاصی نداشتم :/ پس می تونم منتظر و امیدوار باشم که شاید سال بعد این حس بهم دست بده!

ممنونم. 

اره حتما منتظر باش نشد دیگه ۲۰ سالگیت حتما یه جیزی میشه

خب، من یه سری به سایت

Time.ir

زدم.

تولد شما 28 جولایه می شه، منتها چون سال میلادی و شمسی دقیقا یکی نیست، گاهی یکی دو روز جلو عقب می شه.

به عبارتی فردا هم باز تولد شماست، به میلادی =)

(ممنون که ننوشتین ژوئیه :/ نمی دونم این اسمو از کجا در آوردن!)

اهاان مچکرم^_^

ژوئیه😂😂 واقعا عجیبه اینقدر نبوغ(!) داشتن اینو بسازن 

سلام تولدت مبارک عزیزم

انشالا امسال بهترین ها برات رقم بخوره❤

سلام مرسی عزیزم همچنین^_^❤

منم شدیدا از بزرگ شدن و هیچ غلطی نکردن میترسم:///

به نظرم باید از همین ترسه استفاده کنیم به عنوان اهرم فشار-_-

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دلم میخواد یه جا باشه که دور از دنیای واقعی چیز میزامو بنویسم :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان