فهیم نامه

یادداشتا و هرچی که تو سرمه

گلایه هایی در باب کتاب و..

کرونا در حقمون خیلی بدی ها کرد. من به شدت روی نمایشگاه کتاب امسال حساب کرده بودم، در واقع اولین باری بود که میتونستم جلوی خودمو تو نخریدن کتاب نگیرم و تازه میخواستم به چند تا از دوستام بگم با هم چند بار بریم. به قول بانو نو تو سریال پادشاه ابدی :آی قلبم..آی سرم!😂

حالا من به شهر کتاب گلدیس هم راضیم:( شاید یه روز به سرم زد و رفتم .گاهی دلم میخواد به دوستان بگم بیاید بریم بیرون اما هزاران جور افکار منفی و سناریو های ابتلا به کرونا هجوم میارن به مغزم و کلا بیخیال میشم. واای چقدر دلم میخواد باز برم باغ کتاب 😭 من هنوز وقت نکردم اون سمت کودک و نوجوان رو با خیال راحت و سر صبر ببینم -_-

 

اقا از اینا بگذریم...آرتور تو سریال money heist چفدر آشغالهههه. ازش‌متنفرم.

۱ موافق ۰ مخالف

منم کلی رو نمایشگاه امسال حساب کرده بودم

و روی هزار و یک چیز دیگه...

 

ندیدم این فیلمه رو:/

کرونا جفت پا پرید وسط کاراامون قشنگ

سریاله ولیدقشنگه ببینش

والای ممننننننم

یک عالمه نقشه کشیدم دو اونو میخردم جلد اخر فلان و... همش باد فنااااااا 

 

کتابایییم که نخواندم قرض دادم پشمک ندادن الان هرچی دارم خوندم://

6 ماهه کتاب نگرفتم دستممم

کی بود پریروزم رفتیم سمت پل طبیعت یک سرم رفتیم باغ کتاب ولی گفتن تا آخر ماه تعطیله:(( 

ولی تیر دیدم نوشته بود باز کرده بودن:(((

*هارت اتک* میترسم اینقدر این وضع ادامه پیدا کنه که چند سال نمایشگاه کتاب نداشته باشیم T_T

درکت میکنم 😑💔 
عه باغ کتاب تعطیل شده؟؟؟ من میخواستم این روزا برما بعد هی دودل بودم! اره تیر باز بود یادمه یکی از روستان رفت

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دلم میخواد یه جا باشه که دور از دنیای واقعی چیز میزامو بنویسم :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان