فهیم نامه

یادداشتا و هرچی که تو سرمه

عیدتون مبارک

عه مثل اینکه عید قربانه 😁 عید همگی‌مبارک ❤ خداروشکر که اینستا و توییترمو پاک کردم وگرنه باید شاهد دعواهای گیاهخوارا و مردم دیگه می بودم :| 

 

دو قسمت از انیمه ی doctor stone رو دیدم و خوشم اومد ازش. داستانش برام جذاب و تازه هست امیدوارم تا اخرش همینطور بمونه. 

یه داستان جالب به نام سمیکالن تو کست باکس دارم گوش میدم هنوز کامل کامل متوجه نشدم چی به چیه اما از گویندش و لحنش خوشم اومد. یه ‌کانال دیگه هم پیدا کردم به نام یوری بر رادیو. ایدشون جالبه اما زیاد خوشم نیومد از طرز گویندگیشون. یکیشو داشتم گوش میکردم یه خانومه با یه صدای لوس و بچگونه داشت حرف میزد 😑 

قبلنا وقتی گوشی نداشتم و از گوشی دکمه ای بابام برای کوک کردن ساعت استفاده که صبح پاشم استفاده میکردم، شبا قبل از خواب رادیو گوش میدادم. بیشتر رادیو نمایش البته. نمایشنامه رادیویی داره، کتاب میخونن و خلاصه عالیه. واقعا دلم نمیومد ازش دل بکنم. یه آقای گوینده ای هم هست که اسمش‌ یادم نمیاد اما حرف از رادیو نمایش که میشه صدای ایشون میاد تو ذهنم در حالی که داره کتاب میخونه. امیدوارم تا سال های سال ادامه بدن و سلامت باشن 🤩. 

 

کلا به خاطر خیلی چیزا از رادیو غافل موندیم منم بیشترین تحربه رادیو شنیدنم برای همون شبا قبل از خواب بود. بعد اون هم راننده سرویس دوران دهم یازدهمم بود. یادم نمیاد کدومشون بود اما صبا که سوار میشدیم اگه اشتباه نکنم رادیو ورزش رو میذاشت یه روز درمیون دو تا خانوم بودن اول صبح با انرژی حرف میزدن. به چیزی میگفتن بعد اهنگ بعد دوباره یه چیزی میگفتن بعدشم مردمی که زنگ میزدن صبح بخیر بگن🤕. خواهرمم این تجربه رو داره سال نهمش میگفت راننده سرویسمون اول صبحی رادیو ورزش‌میذاشت صداشم بلند میکرد😂😂 

خیلی از کسایی که رادیو گوش میدن کسایی مثل راننده کامیون ها هستن که صبح و شب تو جاده هستن و رادیو واسشون واقعا نعمته. 

 

به یه چیزی که فکر میکنم سرم سوت میکشه! زمانای قدیم خیلی چیزا و شبکه های اجتماعی و اینترنت نبوده اما الان تو عصر سرریز اطلاعات هستیم، کلی کانالا و پیج های مختلف، پادکست، فیلمای آموزشی و.. و اینا اونقدر زیادت که آدم نمیتونه انتخاب کنه! چرا حد وسط نداریم؟:`| 

 

۲ موافق ۰ مخالف

من تا حالا رادیو نمایش گوش ندادم:/

یعنی اصلا رادیو گوش نمیدم://

ولی الان گفتی دلم خواست:(

از تو سایت رادیو نمایش‌میتونی ببینی که الان چی در حال پخشه بعدش میتونی گوش بدی اگه خواستی😁

واقعا هم هیچ وقت حد وسط نداریم:///

*دو دست بر سر زنی*

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دلم میخواد یه جا باشه که دور از دنیای واقعی چیز میزامو بنویسم :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان