فهیم نامه

یادداشتا و هرچی که تو سرمه

ایده برای جمع کردن کلکسیون

داشتم تو نت دنبال ایده برای جمع کردن کلکسیون میگشتم و عمومی تریناشون تمبر و سکه بودن که من نه خوشم میاد این دوتا رو جمع کنم نه حاضرم اونقدررر هزینه کنم براشون. بیشتر به چشم یه سرگرمی به این جمع آوری کلکسیون نگاه میکنم. تو یه وبلاگ دیگه راجعش خوندم که تو نظراتش چیزا جالبی گفته بودن مثلا جمع کردن چیزایی که نارنجی (یا هر رنگی) هستن یا چیزایی که گردن، یکیشون میگفت من چیزایی که ستاره ای شکلن رو پرینت میگیرم و... و همشون جالب و بعضا عجیب بودن! کاکتوس، جاسویچی، مدال (از این فلزیا) و بهترینشون پاک کن بود 😂 البته همین پاک کن رو قدیمیاشو تو ایسام پیدا میشه کرد تو دیجی کالا هم سه تا پاک کن کوچیکتر از قوطی کبریت ۱۲ تومن بود! 

یه جا یه پست گذاشتم پرسیدم ایده چی دارید یکی گفت کتونی-_-میخواستم بگم داداش اینجا کتونی حداقل ۲۰۰-۳۰۰ هست (حداقل تازه) بعدم اینکه مگه چقدرجا داریم که کلی کتونی نگه دارم:`| 

 

شما کلکسیونی جمع میکنید؟ یا ایده ای دارین؟ 🤔

۴ موافق ۰ مخالف

بچه که بودم کلکسیون سنگ داشتم. از همه شکل و بی شکل بگیر تا رنگهای مختلف . دیگه اونقد تو جمع کردنشون مهارت پیدا کرده بودم که آخریا میرفتم دنبال فسیل و اتفاقا چند تا فسیل برگ و صدف هم بهشون اضافه کرده بودم. 

چه قشنگ ^^

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دلم میخواد یه جا باشه که دور از دنیای واقعی چیز میزامو بنویسم :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان