فهیم نامه

یادداشتا و هرچی که تو سرمه

یعنی الان نفرین کنم بگم گل بگیرن دانشگاهو؟-_-

برای کارآموزی تو یه جا باید گواهی اشتغال به تحصیل ببرم بعد مدیر آموزشمون گفت مهلت صدورش تموم شده، کارنمتو پرینت بگیر ببر مهر بزنن خلاصه من از ساعت هفت صبح تا ده علاف بودم آخرشم گفتن چون در حال تحصیلی ما نمیتونیم و هیجوقت  هم کارنامه مهر نمیزدیم:|| یعنی فقط میخواستن من رو علاف کنن وگرنه چرا از اول مثل آدم نگفتن نمیشه 🤕 خیلی عصبانیم 😒

۳ موافق ۰ مخالف

وااای 🤦‍♀️🤦‍♀️

😭

اووف خیلی بده واقعا

خیلی🤧

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دلم میخواد یه جا باشه که دور از دنیای واقعی چیز میزامو بنویسم :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان