فهیم نامه

یادداشتا و هرچی که تو سرمه

چالش30 روز نوشتن - روز اول

 

10 تا چیز که واقعا خوشحالم میکنه:

1. تجربه ی چیزایی که ساده اند اما بهشون توجه نمیکردم

 

2. یه کتاب/فیلم/سریال/ انیمه ای که توشون اتفاقایی که دوست دارم میفتن. مثلا یه اکیپ دوست که همیشه با همن و جدا نمیشن یا هپی اندینگ بودنشون یا از همه مهمتر، همه ی شخصیتا (چه دوست، چه دشمن، چه رقیب) با هم متحد میشن که علیه یه چیزی بجنگن یا یه کاری کنن خلاصه.

 

3. خوابیدن زیر کولرو زیر پتو

 

4. تجدید خاطرات خوش قدیمی، مثلا چند روز پیش آرشیو وبایی که تو حادثه ی بلاگفا پاک شده بودن رو پیدا کردم و به کلی از وبای قدیمی ای که باهاشون خاطره داشتم سر زدم.

 

5. پول خرج کردن! کیه که بدش بیاد؟laugh

 

6. مواقعی که وقتی دارم به گذشته ام و اتفاقاتی که توش افتاده فکر میکنم و متوجه میشم واای چقدر اون موقع خوشبخت یا خوش شانس بودم با اینکه اون موقع نمیدونستم خودم.

 

7. مواقعی که حیوونا ازت فرار نمیکنن و میان سمتت (مثل گربه ها، سگ ها، کلاغ ها و..)

 

8. دلم نیومد این رو ننویسم هرچند که کلی نیست و مخصوص این ایام کروناییه: بوی الکل، دیدن اینکه که اعضای خانواده همشون تو خونه هستن(خصوصا دوران قرنطینه) و اینکه ماسک میزنن

 

9. موقعی که یه چیزی راجع خودم میفهمم!

 

10. داشتن اینجا ^-^

 

۲ موافق ۰ مخالف

مورد ۱ و ۷ فقط :)

:)))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دلم میخواد یه جا باشه که دور از دنیای واقعی چیز میزامو بنویسم :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان