فهیم نامه

یادداشتا و هرچی که تو سرمه

چالش ۳۰ روز نوشتن - روز دوم

چیزی که یکی راجعت بهت گفته و فراموشش نمیکنی:

 

خب در این باره بخوام بگم من زیاد چیزی نیست و وقتی که حسابی داشتم به مغزم فشار میاوردم یه چیزی یادم اومد. یه بار یکی‌ بهم گفت صدات آزار دهنده اس. من خودم میدونم که صدام خوب نیست ولی طبیعتا یه نفر اینقدر نباید بیشعور باشه! اون موقع ها بهم خیلی برخورد اما الان دیگه اونطور واسم مهم نیست  و بابتش ناراحت نیستم فقط متاسفانه رو ذهنم حک شد! 

من خودم گاهی اوقات برای مراعات حال بعضی آدما کلی حرف رو مزه مزه میکنم یا گاهی ساکت میشم که ناراحت نشن ولی خب بعضی از مردم به اندازه کافی دارای شعور و فهم نیستن کاریش هم نمیشه کرد!

یه چیز دیگه هم هست که زیاد میشنوم اینه که بهم میگن تو مهربونی، حالا نمیگم من بدجنس و نامادری سیندرلا هستم ولی خیلی وقت ها چون نمیتونم از خودم دفاع کنم یا خجالت میکشم چیزی نمیگم و سوتفاهم میشه!

۰ موافق ۰ مخالف
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دلم میخواد یه جا باشه که دور از دنیای واقعی چیز میزامو بنویسم :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان