فهیم نامه

یادداشتا و هرچی که تو سرمه

یعنی فازش چی‌میتونه باشه؟!

داشتم هرزنامه ام رو چک میکردم دیدم یکی اومده تبلیغ وهابیت کرده تهشم آدرس یه چنل گذاشته:/ 

خواستم از همینجا خدمتش عرض کنم که داری اشتباه میزنی من خودم خیلی وقته میخوام بشینم راجع دین ها و... تحقیق کنم تنبلیم اومد حالا فکر‌کردی میام به حرفات گوش میدم یا تو کانالت جوین میشم ؟ -_-

۱ موافق ۰ مخالف

برا منم گذاشته

این دومین بارشه 🤦‍♀️🤦‍♀️

چه پشتکاری داره 😂😂😂

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

اینه آدرس کانالش : **************

میدونم برای منم فرستاده بود! لازم نیس اینجا بذارید

برا منم چن بار فرستاده

برا همون خیلی کنجکاو نمیشم

اگه این پشتکارشو برای زندگیش میذاشت احتمالا به جاهای خوبی میرسید😂

ببین حرفات با هم متناقضن...

تو اگه میخوای درباره ادیان تحقیق کنی، اولین کار اینه که درباره اونا اطلاعات بدست بیاری، غیر این که نیس..

با این حال قرار نیس هر اطلاعاتی که بدست میاری زرتی قبول کنی که...

من نه وهابی عم و نه علاقه ای به وهابیت دارم (سیر تا پیازشو دراوردم😌) فقط فکر کردم بهتره یه چیزایی رو بهت بگم، چون این تبلیغات همه جا هستن، فقط ایمیل نیس، مورد داشتیم طرف تو اتوبوس گیر سه پیچ داده بیا این جزوه رو بخون دیدت عوض میشه🤦‍♀️

اگه به اندازه کافی نشناسیشون خیلی راحت ممکنه خامشون بشی...

خب من دیگه کم کم برم، جای دیگه عم منبر دارم😂😂

سلام راستش متوجه نشدم کجای حرفام با هم متناقضن؟ و کلا منظورتونو متوجه نشدم😂:|

نگا میگم اینا با هم تناقض دارن

۱. تمایل نسبت به تحقیق درباره ادیان

۲. حذف کردن یه منبع اطلاعاتی( همون کانال کذایی)

بیخیال اصن عامو حالا همچین تحفه ای عم ننوشتم😂

خودتون میگین ادیان نه فرقه ها 🤭 


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دلم میخواد یه جا باشه که دور از دنیای واقعی چیز میزامو بنویسم :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان