فهیم نامه

یادداشتا و هرچی که تو سرمه

به بهانه شروع مدارس

البته من که دیگه مدرسه نمیرم D:

دیروز که خواهرم داشت ویدیوی معلمشونو میدید برای لحظاتی دلم برای مدرسه تنگ شد! حالا شاید قیافه هاتون بره تو هم ولی جدا از مشکلات بی پایان و شتی مدارس ایرانی، به هر حال 12 سال خاطره توش داریم.

من به شخصه همیشه ذوق گرفتن کتابای جدید و شناختن معلمامون بودم. کلا هم دو هفته اول مدرسه حال میداد از لحاظ تازه بودن سال تحصیلی ولی همون تو سالای بالاتر تبدیل به یه هفته یا کمتر شد! ( هی میخوام خوبی بگم چرا تهش ضد حال میشه؟ -_-)

من 8 سال از دوران تحصیلیم رو تو یه منطقه گذروندم مدرسم رو (از چهارم تا یازدهم تو منطقه 4) و مدرسه هام اینطوری نبودن که اونقدر نینی به لالای بچه ها بذارن ( حتی کلاس هفتم تا نهمم که بهترین سالای تحصیلیم بودن و تو مدرسه خیلی راحت تر از مدارس دیگه بودیم یه جورایی) اما برای سال دوازدهمم رفتم به یه مدرسه ی دیگه و واقعا تعجب کردم! اون مدرسه تو یه منطقه ی بهتر بود، بچه ها اکثرا ریچ کید و این داستانا بودن و یه چیزی که خیلی جالب بود اینکه دماغتم عمل میکردی گیر نمیدادن! حالا مدرسه دهم یازدهمم تو حلقت میومدن تا یه تار ابرو ازت کم نشده باشه:| تازه خیلیم معاونش بد اخلاق بود من که ازش میترسیدم ولی مدرسه آخریم بچه ها به خاطر اینکه ناظم جدید به بچه ها یکم گیر داده بود بچه ها اعتراض کردن و از یه مدتی دیگه خانومه نیومدD: حالا شاید برای شما عجیب نباشه ولی خب با توصیفاتی که براتون کردم فکر کنم یکم منو درک کنیدD:

داشتم از چیزایی از مدرسه که دلتنگش شدم میگفتم، از تازگی و ذوق کتابا..یادمه تا کتابامو میگرفتم سریع میرفتم بعضی داستانای ادبیات رو میخوندم بعدش تو کلاس دیگه برام اون جذابیت اولیه رو نداشت-_- یا جلد کردنشون که یادمه جلد چسبی (که کم استفاده کردم ازشون) چه پوستی ازم کند همش هوا میرفت زیرشون-_- از اونجایی که خیلی آدم تمیزی هستم (!) بلاخره یه بلایی سر کتابام میومدن یا همیشه خرده بیسکوییتی چیزی بینشون بود! خودکارا و جامدادیامم دوران خوشی برای سالم موندن داشتن (البته هر چی بزرگتر شدم این موردا اصلاح میشدن).

فقط میخواستم یه پست دلتنگی مدرسه ای داشته باشم اگه ادامه بدم کارم میکشه به بد و بیراه گفتن به کادر مدرسه!

 

پ.ن: خبر کوتاه و دلخراش! نودل شد 5 تومن :| سایزشو که نسبت به سالای پیش کوچیک کردن هیچی، یهو کلی گرونش کردن! دزدای بی خاصیت! تازه یه بستنی هم خریده بودم نصف بسته توش بستنی بود! دیروز بد ضد حال خوردم!

۲ موافق ۰ مخالف

چه خاطرات رنگی رنگی ای در کنار ضد حالی😂
میدونی من تا کلاس دوم توی یه مدرسه ساده بودم و دولتی بعد از کلاس سوم رفتم یه مدرسه غیردولتی و کلا مدرسمون معروف بود به مدرسه بچه سوسول ها:/و خوب میدونی خیلی اختلافات بین من و بچه ها بود از همه لحاظ..ولی خوب من تونستم با اون شرایط کنار بیام تا کلاس هفتم که خوب به طبع رفتم یه مدرسه دیگه..مثل یه بهشت بود این مدرسه ی جدیدم چون که میدونی تقریبا از نظر طبقاتی شبیه هم بودیم..و البته از یه لحاظ دیگه هم اونجا بهشت بود این که کلاس شیشم من خیلی سختی کشیدم به شدتتتتتتتت چون معلممون خیلی سخت گیر در حدی که من قشنگ زجر روحی روانی میکشیدم خیلی بد بود و همه این کاراش برای این بود که ما تیزهوشان قبول بشیم:/البته خوب قبول شدم تیزهوشان ولی خوب ارزش این همه زجر روحی روانی رو نداشت!

میخواستم پست رو خاکستری نگه دارم 🤣🤣

پتوجهممم کاملا! 
به جای اینکهآخرین سال دبستانو برا بچه ها گل و بلبل کنن بدتر خرابش میکنن 😒😐 باریکلا دختر تیزهوشمون 🥰🙊❤

ببینید نظر در این مورد زیاده اما مهم اینه که مردم هیچ وقت به هیچی اعتراض نمی کنند فقط دربارش حرف می زنند

احسنت

اون قسمت از متن رو اگه بکنی «تار موی بینی» خیلی به بار طنز مطلب اضافه می‌شه و با جمله قبل هم جور در می‌آد. :)

در کل خوب کاری می‌کنی، والا ما دانشجوها که معلوم نیست وضعیت‌مون چیه، ممکنه فردا بیان و بگن که دانشجو جماعت باید بره دانشگاه. (مظلوم‌ترین قشر تحصیلی کشور‌یم به خدا.)

الآن هم که درگیر اعتراضات به مدیریت سازمان جهاد دانشگاهی‌ایم که بی‌خود و بی‌جهت دارن حقوق دانشجوها رو زیرپا می‌ذارن...

لبی بلی درست میگید 😁 ولی میخواستم منحصرا به ابرو اشاره کنم چون اکثر ما دخترا ازش زخم خوردیم 😂😂

دانشگاه ما گفته مجازیه 🤔 اخه اگه حضوری کنن خوابگاهیا چی میشن؟

من مدرسه رو دوست داشتم.. کتابهای جدید، دفتر و خودکار و اصلا مسیر مدرسه و در کنار دوستانم بودن رو. سادگیشو دوست داشتم... البته زمان ما خیلی بهتر بود از بعضی لحاظ...

 

دقیقا بهترین قسمتش در کنار دوستان بودنشه 

کلاس هشتم نهمم فقط به خاطر دوستام میرفتم مدرسه 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دلم میخواد یه جا باشه که دور از دنیای واقعی چیز میزامو بنویسم :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان