فهیم نامه

یادداشتا و هرچی که تو سرمه

احتمالا راه پر دردسری خواهم داشت!

تو چند پست پیش گفته بودم دارم html یاد میگیرم. در واقع داشتم با برنامه memo اینکارو میکردم. خیلی خوب قدم به قدم میره جلو مثل بعضی سایتا یا فیلما نیست که یهو مثلا 10 بیست تا تگ و.. رو بگه بعد بگه این مال فلانه اون مال بیساره اما یه جاهایی رو متوجه نمیشدم یا ایراد داشتم برای همین فکر میکنم که بهتره برم کلاسش تا یه استادی چیزی بالا سرم باشه. ولی تاجایی که گشتم (حداقل آموزشای رایگان رو) هیچکدومشون مثل این برنامه نبودن -_- بعد با خودم گفتم بذار به بابامم بگم بلاخره شاید آشنایی چیزی داشته باشه که راهنمایی کنه. وقتی همین یکی دو ساعت پیش بهش گفتم دوره طراحی سایت جایی دیدی بگو گفت به درد تو نمیخوره فعلا درست مهمتره indecision 

نمیدونم اینجا گفتتم یا نه ولی همیشه خدا مامان بابام تو کارام دخالت کردن. انگار درس خیلی عن خاصیه که به خاطرش من نباید چیزایی که میخوامو دنبال کنم. وقتی هفتم هشتم بودم دلم میخواست برنامه نویسی یاد بگیرم و میخواستم برم رشته کامپیوتر بابام گفت نه باید بری دبیرستان که بری حسابداری:| یا هنرستان حسابداری:| (بماند که مجبور شدم برم ریاضی و بهم گفتن در کنارش چیزی که میخوای رو بخون (و این جمله یه فاکینگ دروغی بیش نیست) رشته ای که ازش متنفرم و سال بعدش تغییر رشته دادم رفتم انسانی) بعدش موقع انتخاب رشته کنکور شد مامان بابام از همون قبل ترش گفتن یا حسابداری یا مدیریت مالی:| یعنی هر چی که تو ذهن من بود از همون کلاس نهمم پودر شد و حالا که دارم درس منفور حسابداری رو میخونم تو دانشگاه بازم ولم نمیکنن!

هوففف از یادآوری این چیزا دلم مخیواد همین الان سرمو بکوبم به مانیتور! حالا فهمیدم که از اینا آبی گرم نمیشه خودم باید برم دنبال چیزی که میخوام. مشکل زندگی با پدر و مادر اینه که میگن چون خرجتو میدیم پس هرکاری که ما میگیم باید بکنی و عملا من برای خودم زندگی نمیکنم تو هیچ زمینه ای!

بگذریم... اگه راهنمایی ای چیزی دارید در مورد یادگیری طراحی سایت و.. ممنون میشم در اختیارم بذاریدheart

۲ موافق ۰ مخالف

هم گفتن در کنارش چیزی که میخوای رو بخون

واقعا یکی از بدترین جملاتی هست که تا حالا شنیدم. 


اگه قسمتی رو موندین . میتونین داخل اینترنت سرچ کنین و جوابتون رو پیدا کنین. خصوصا اگه انگلیسی بنویسین.داخل بیان هم کلی کدنویس داریم . 

نمیدونم این موردی که میگم بستگی به سطح داره یا نه ولی سایت stack overflow بود فکر کنم . اونجا میتونین سوالات مربوط به برنامه‌نویسیتون رو طرح کنین و بقیه هم جواب میدن (احتمال خیلی زیاد)

یکی از بزرگترین دروغای دنیاست در واقع!
خیلی ممنونممم

راهنمایی خاصی ندارم ولی خب سایت فرادرس آموزش های رایگان خوبی داره شاید آموزش هاشون به دردت بخوره 

اگه واقعا فکر میکنی که راهی که انتخاب کردی درسته راه خودتو برو نذار راهیو بری و شغلیو انتخاب کنی که سال ها بعد حسرت بخوری و از کارت راضی نباشی

ممنونم عزیزم

می‌خواستم سایت فرادرس رو پیشنهاد بدم که دیدم گلی یاس معرفی کرده. :)

البته یه‌کم دیره چون چندین روز پیش سایت فرادرس آموزش‌های مقدماتی HTML و CSS رو رایگان گذاشته بود ولی الآن مهلتش تموم شده...

اما باز هم اگه می‌خواین می‌تونم اون آموزش‌ها رو آپلود کنم و لینک‌شون رو واسه‌تون بفرستم.

یه نصیحت دوستانه هم بکنم: الآن که دانشگاه می‌ری و سازمان جهاد دانشگاهی هم به دانشجوها تخفیف می‌ده، حتماً برای یکی از دوره‌های تخصصی این سازمان ثبت‌نام کن و مدرک‌ش رو بگیر؛ مثل دوره تکنسین داروخونه یا دستیار دندون‌پزشکی. چون با مدرک این دوره‌ها (البته نه همه دوره‌ها) می‌تونی استخدام بعضی جاها بشی و کار کنی با حقوق نسبتاً خوب. به خصوص این‌که برای یک دانشجو داشتن یک منبع مالی مستقل لازم هست. :)

ممنون از نصیحتتون حتما بهش عمل میکنم 🙏 

فردا میرم به سایت فرادرس سر میزنم. ممنون از پشنهادتون 😃

اه!

من یک دوره خیلی خوب و جامع دانلود کرده بودم و خوب اموزش میداد

ولی نمیدونم از کجا دانلود کردم :))))
به ابجیم میگم شاید اون یادش باشه 

 

بعد یک سایت هست که اونم ادرسشو میپرسم بهت میگم :)

گام به گام بهت میگه کد بنویسی و تغییرشو همون موقع بهت نشون میده و خودت میتونی بازی کنی با کدا و خیلی بهتر یاد میگیری :)

خیلی ممنونم 🥺❤

دقیقاااااا :))

و خیلی این تابستون با خودم فکر کردم سال دیگه دیپلممو بگیرم چیکار کنم که بدون صد بزرگیییییی به نام والدین که ادمو 50 سال میندازن عقب راحت شم :)

دیدم اگه بخوام کنکور بدم برم شهر دیگه هر شهری نمیزارن :) و جز تهران و اصفهان بقیه دانشگاه ها خب رتبه های پایین تری دارن :))

هربارم که میگم خونه مجردی میزنن تو دهن ادم :/ 

گفتم سعی کنم بورسیه بگیرم برم خارح 

بلطه ترکیه یک طرفه شد 49 میلیون!!!!  

خیال پردازیامو خفه کردم نشستم سر جام :)

 

باید بشینیم فقط حسرت گذر عمرمون رو کنیم :))

به نظرت تو زندگی قبلیمون چیکار کردیم که اینطوری گرفتار شدیم؟😑😭😭

راجع خونه مجردی منم خیلی به فکرش بودم اما الان که میبینم طرف چهل سالشه هنوز خونه نتونسته بخره با خودم میگم نسل ما میخواد چه کنه واقعا؟ 
😪💔

هنوز راه بلندی دارم ولی از همین الان کاملا معلومه که به سرنوشت مثل تو دچار میشم..
توی کوچیکترین چیزها میخوان فضولی کنن..
به خاطر همین کاراشونه که خیلی چیزها رو ازشون پنهان میکنم._.

گاهی فکر میکنم اگه از همون سن کمم سعی میکردم تو یه سری چیزا پافشاری کنم و مسیولیتشو قبول کنم یا کلا نشون بدم جنم دارم (نه اینکه انتطار داشته باشم که به صورت بای دیفالت بهم اعتماد داشته باشن-مگه نباید اصلش این باشه؟-) شاید اینطوری نمیشد. از این راه وارد شو

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دلم میخواد یه جا باشه که دور از دنیای واقعی چیز میزامو بنویسم :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان